י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הילדה רחל סופר ע"ה

מאות השתתפו בהלווית הילדה רחל סופר ע"ה, שנהרגה כשצנחה לבור מורעל. האב: "חשבנו שהיא תגיע רחוק, מודים להקב"ה שנתן לנו אותה". השכנים: רשלנות פושעת של העירייה • תמונות מהלוויה

הילדה רחל סופר ע"ה

ברחוב מעבר המיתלה, בשכונת רמת אשכול בירושלים, נפלה הילדה רחל סופר ז"ל, בת 3, בת למשפחה חרדית ממוצא אמריקני, שהייתה מלווה בבייביסטר, לבור עם גזים רעילים. אברך שעבר במקום שמע את זעקות האם, נכנס פנימה לבור וחילץ את הילדה, ולאחר מכן נפל אף הוא אל תוך הבור. כוחות כיבוי אש שהגיעו במהירות למקום חילצו אותו.

בת 3 נפלה לביוב - ונהרגה; אברך פצוע קשה

פעולות ההחייאה על הילדה לא הועילו ורופא שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה.

מדובר בבור הממוקם מעל מאגר מים. לדברי השכנים, הם פנו אין-ספור פעמים לעירייה והתרעו על הסכנה, אולם דבר לא נעשה. לדברי השכנים, הבור היה פתוח זמן רב. "בבור היו חימצון וגאזים טבעיים מהאדמה", אומר אחד השכנים שהגיע למקום.

למשפחת הילדה, שעברה דירה לא מזמן, יש 4 ילדים. אחד מהן הוא תינוק בן שבועיים.

הלווית הילדה שיצאה בשעה 21:30 מבית ההלויות שמגר הייתה מזעזעת. מאות האנשים שהגיעו ללוותה בדרכה האחרונה סירבו להאמין לגודל הטרגדיה. ההספדים היו קצרים, נדמה שכולם התקשו בדיבורם. האסון טרי מידי.

האב אמר בהספדו: "לפני שבועיים עלינו לקבר של הסבתא שהיא קרויה על שמה והתפללנו עליה. חשבנו שהיא תגיע לגדולות. אנחנו מקבלים עלינו את הדין ומודים לה' על הזמן שנתן לנו אותה".

בצידי הרחבה נראו אנשים מתלחשים. בן משפחה אמר לרעהו: "השכנים התקשרו עשרות פעמים למוקד העירוני ודיווחו על הבור המסוכן, ואף אחד לא טיפל. זו רשלנות פושעת של העירייה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}