י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

ספרנוביץ: "אשיב הכספים, בפריסה סבירה"

חברת 'חומש' גיבשה תוכנית הבראה בליווי משרד עו"ד 'ברם – דחוח' ושות' • עו"ד אסף ברם: "החברה החלה ביישום תוכנית הבראה והיא ממשיכה בפעילותה בליווי צמוד ומלא של משרדנו"

ספרנוביץ: "אשיב הכספים, בפריסה סבירה"

חברת 'חומש השקעות' גיבשה תוכנית הבראה, בסיוע משרד עורכי הדין ברם-דחוח ושות'. על פי התוכנית, תמשיך החברה בפעילות סולידית ומפוקחת, אשר תאפשר לה להשיב ללקוחות את כספם.

משרד עורכי הדין 'ברם-דחוח' ושות', מהמשרדים המובילים בישראל בתחום שוק ההון, בקיא בייצוג בתי השקעות מהגדולים בישראל ובלווי תוכניות הבראה בהיקפים גדולים.

עו"ד אסף ברם: "חברת 'חומש' החלה ביישום תוכנית הבראה והיא ממשיכה בפעילותה בלווי צמוד של משרדנו".

במהלך הימים האחרונים, נפגש הבעלים, אושי שפרנוביץ, עם לקוחות רבים, אשר נתנו הסכמתם העקרונית למתווה ההבראה שהוצג להם על ידי החברה, וחלקם אף הביעו נכונות להזרים לחברה כספים נוספים.

בהודעה שפרסמה, קוראת החברה לציבור לקוחותיה להגיע למשרדיה בבני ברק, כדי לשמוע על התוכנית שתביא להשבת כספם. בעל החברה, אושי שפרנוביץ אמר: "החברה הוסיפה ליווי חיצוני של משרד עו"ד המתמחה בתחום, והיא תפעל בצורה מושכלת בכדי להשיב את הכספים, בפריסה סבירה"

שפרנוביץ הוסיף: "אני כואב יחד עם המשקיעים את המצב ועושה כל אשר לאל ידי כדי להשיב להם את כספם, כפי שהובטח להם בעל פה ובכתב". עוד הוסיף, כי הוא מעודד מאוד מכך שמרבית הלקוחות עימם נפגש עד כה, הביעו את אמונם בחברה ובו אישית.

הוא גם דחה בתוקף את הפרסומים ולפיהם מדובר בסכומים אדירים. "מדובר אמנם בסכומים נכבדים, אך בוודאי ובוודאי לא בסכומי העתק שפורסמו בכלי התקשורת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}