י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

בת 3 נפלה לביוב - ונהרגה; אברך פצוע קשה

טרגדיה ברמת אשכול: ילדה בת 3, בת למשפחה חרדית, נפלה לבור עם גזים רעילים - ונהרגה. אברך שחילץ אותה נפל פנימה - ולאחר פעולת החייאה פונה במצב קשה מאוד ל'הדסה'. השכנים התריעו - העירייה התעלמה • תמונות מזירת האסון

צילום רם וינר- דוברות זק"א
צילום רם וינר- דוברות זק"א

ברחוב מעבר המיתלה בשכונת רמת אשכול בירושלים נפלה ילדה בת 3, בת למשפחה חרדית ממוצא אמריקני, שהייתה מלווה בבייביסטר, לבור עם גזים רעילים. אברך שעבר במקום שמע את זעקות האם, נכנס פנימה לבור וחילץ את הילדה, ולאחר מכן נפל אף הוא אל תוך הבור. כוחות כיבוי אש שהגיעו במהירות למקום חילצו אותו.

גרשון קלצקין, מתנדב 'הצלה מהירה-זק"א', סיפר כי הגיע ראשון לזירה, ניסה להיכנס אל הבור והרגיש את ריח הגזים הרעילים באוויר - ויצא מיד החוצה. "כשראיתי את האיש מחלץ את הילדה, התחלתי מיד בהחייאה על הילדה בת ה-3. תוך כדי נפל האיש המחלץ חזרה לבור ואיבד את הכרתו, כיבוי אש הגיעו במהירות למקום, וחילצו את האזרח שגם עליו התחילו לבצע החייאה".

לאחר מספר דקות חזר הדופק לאברך המחלץ, בן 42, והוא פונה במצב קשה מאוד, כשהוא מונשם, אל בית החולים 'הדסה עין כרם'.

פעולות ההחייאה על הילדה לא הועילו ורופא שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה.

מדובר בבור הממוקם מעל מאגר מים. לדברי השכנים, הם פנו אין-ספור פעמים לעירייה והתרעו על הסכנה, אולם דבר לא נעשה. לדברי השכנים, הבור היה פתוח זמן רב. "בבור היו חימצון וגאזים טבעיים מהאדמה", אומר אחד השכנים שהגיע למקום.

למשפחת הילדה, שעברה דירה לא מזמן, יש 4 ילדים. אחד מהן הוא תינוק בן שבועיים.

הלווית הילדה תצא בשעה 21:30 מבית ההלוויות שמגר להר המנוחות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}