י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

'חומש' בתוכנית הבראה: פרידמן היחצ"ן

משרד עו"ד המתמחה בשוק ההון בדק את ספרי החשבונות של 'חומש השקעות' וקבע: החברה יכולה לצאת מהמשבר. משה פרידמן מ'אם המריבה' ייחצ"ן את החברה בשעתה הקשה • חשיפה

משה פרידמן
משה פרידמן

פרשיית 'חומש השקעות', שבשבוע שעבר עמדה במרכז ההתעניינות הציבורית, מפנה את מקומה אט-אט לשערוריות וחדשות אחרות. מה שנראה בהתחלה כפרש 'עוקץ' אדירה, הולכת ומקבלת עם הזמן מימדים טבעיים הרבה יותר.

בעקבות הנזק התקשורתי הרב שנגרם לחברה ולעומד בראשה, ביקש הבעלים אושי ספרנוביץ' לקבל שירותי יחסי ציבור מקצועים. על הפרק עמדו מספר אפשרויות, ובסופו של דבר מונה יועץ התקשורת ואיש יחסי הציבור משה פרידמן

משה פרידמן שימש כיועץ תקשורת ודובר של שרים רבים ובהם רפאל פנחסי, אברהם רביץ, מאיר פרוש, אליהו סויסה, בייגה שוחט ועוד. הוא שימש גם כדובר וממונה על יחסי ציבור של משרדי ממשלה רבים ומועצות מקומיות, ובהם המשרד לענייני דתות, הבינוי והשיכון, התשתיות לאומיות ועיריית אלעד.

לפני מספר שנים פתח פרידמן משרד ליעוץ תקשורת, מערכות תדמית ויחסי ציבור בבני-ברק ובין השאר ביצע פרויקטים תקשורתיים שיווקיים ויחסי ציבור עבור לשכת הפרסום הממשלתית, משרד הרווחה, חברות הקדישא הגדולות בישראל, ארגונים וועידות בינלאומיות.

לאחרונה התפרסם פרידמן כשטיפל גם בשבוע האחרון ביחסי הציבור של פרשיית 'האם המריבה'.

לאתר 'בחדרי חרדים נודע, כי פרידמן נמצא במהלך הימים האחרונים במו"מ אינטנסיבי בכל הקשור לייחצון החברה, ובדק את מצב החברה באופן מעמיק.

בימים האחרונים ישב פרידמן עם עורך-דין ממשרד עורכי-דין ידוע בתל אביב - המתמחה בשוק ההון ובליווי בתי השקעות, מהגדולים בישראל, כשלצידם גם רואה חשבון - ושמע מהם הערכה כי החברה נמצאת במצב ממנו היא מסוגלת להשתקם. לדבריהם, חלק נכבד מהכסף קיים, ובאם יצליחו להגיע עם הנושים להסדר חובות, החברה מסוגלת לחזור לימיה היפים.

עורכי הדין ורואה החשבון שגויסו לעזרת החברה, אומרים כי לאחר בדיקת ספרי החשבונות של החברה, ניתן לראות בבירור כי החברה לא קרסה, והניסיונות המרושעים של גורמים אינטרסנטים להפיל את החברה בכח, תוך הפצת שמועות על מחיקת הכסף, לא יעמוד במבחן המציאות לאחר תוכנית ההבראה אליה נכנסת החברה בימים אלו.

עוד נודע, כי מחרתיים אמור לעלות קמפיין פירסומי חדש של 'חומש', בליווי עורכי דין וכלכלנים מהשורה הראשונה. כחלק מהקמפיין יועלו באנרים גם באתרי אינטרנט.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}