י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

מזוז: סיום הקלון של דרעי - רק עוד שנה

היועץ המשפטי לממשלה סבור כי תקופת הקלון של אריה דרעי אמורה להסתיים רק בחודש ספטמבר 2010, אבל יבחן הסוגיה לעומקה רק כאשר תעמוד על הפרק האפשרות למינוי דרעי לתפקיד ציבורי בכיר

החזרה מתעכבת? דרעי
החזרה מתעכבת? דרעי


תקופת הקלון של השר לשעבר אריה דרעי אמורה להסתיים רק בעוד שנה - בחודש ספטמבר של שנת 2010 ולא כעת - כך סבור היועץ המשפטי לממשלה.

מזוז הסביר את עמדתו, במכתב שנשלח לתנועה לאיכות השלטון, בכך שספירת הקלון אמורה להתחיל מהרגע בו הנאשם סיים את תקופת המאסר כפי שנקבע בגזר הדין, וללא קשר למועד בו יצא לחופשי בפועל. למרות זאת, מזוז אומר כי יבחן את הסוגיה לעומקה רק כאשר תעמוד על הפרק האפשרות למינויו של דרעי לתפקיד ציבורי בכיר.

בתנועה לאיכות השלטון ציינו בפני מזוז, כי על-פי החוק, שבע שנות הקלון של דרעי נמנות מיום סיום תקופת ריצוי העונש באופן רשמי, ולא מיום שחרורו מהכלא, לאחר שקוצרה תקופת מאסרו.

דרעי החל לרצות את עונשו בספטמבר 2000, והשתחרר מהכלא בשנת 2002, אולם תקופת מאסרו נספרה עד ספטמבר 2003. דרעי ריצה עונש של שנתיים מאסר בגין עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים.

אוהדיו של דרעי, וגם הוא עצמו, סברו כי תקופת הקלון מסתיימת כבר בשבוע שעבר, ובימים האחרונים הגביר דרעי את הכרזותיו כי הוא חוזר לחיים הפוליטים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}