י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

כ"ח סיומים בשידור חי

עשרים ושמונה סיומי מסכת נערכים בימים אלו, תשעת הימים, מעל גלי האתר ויגיעו לאזניהם של מאות אלפי יהודים. התהודה לסיומים תהיה לא רק בישראל אלא גם בעולם כולו, שם ישנם מאזינים הקשובים לתחנות הרדיו הישראליות

סיום מסכת בקול חי. צילום: ארכיון
סיום מסכת בקול חי. צילום: ארכיון


עשרים ושמונה סיומי מסכת נערכים בימים אלו, תשעת הימים, מעל גלי האתר ויגיעו לאזניהם של מאות אלפי יהודים. התהודה לסיומים תהיה לא רק בישראל אלא גם בעולם כולו, שם ישנם מאזינים הקשובים לתחנות הרדיו הישראליות באמצעות רשת האינטרנט.

הסיומים יערכו בארבע רשתות שונות: ברשת ב' של קול ישראל, ברשת מורשת של קול ישראל, ברדיו קול ברמה, וברדיו 'קול חי' ותואמו ונערכו לשידור על ידי העומד בראש אגף ההוצאה לאור בצעירי אגודת חב"ד ודובר חב"ד, הרב מנחם ברוד.

כידוע, עמד האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל לא אחת על החשיבות הגדולה לערוך סיומי מסכת דווקא בימי תשעת הימים, בהם על פי ההלכה חלה חובה להוסיף בענייני האבלות והצער על חורבן הבית.

האדמו"ר דיבר גם על החשיבות הגדולה של עריכת הסיומים דווקא ברשתות הרדיו. בין השאר הסביר זאת האדמו"ר בכך שעל ידי הרדיו אפשר לזכות בשמיעת הסיום המוני יהודים שלא ישמעו זאת בדרך אחרת. מאז נעשים מאמצים מיוחדים ע"י הרב ברוד לקיים את הסיומים ברשתות הרדיו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}