י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הערשי פרידמן רוכש את 'רובשקין'

איש העסקים הערשי פרידמן ממונטריאול ירכוש השבוע את השליטה במפעל הבשר של משפחת רובשקין בפוסטוויל שבאיווה. הבהיר: הבעלים הקודמים לא יקחו חלק בהנהלה החדשה. קו ייצור יחודש מהר ככל האפשר

פרידמן עם נציגי משפחת רובשקין. צילום: col
פרידמן עם נציגי משפחת רובשקין. צילום: col


איש העסקים הערשי פרידמן ממונטריאול, הקונה הפוטנציאלי של מפעל הבשר של משפחת רובשקין בפוסטוויל שבמדינת איווה, הבהיר ביום שישי כי הבעלים הקודמים לא יקחו חלק בהנהלה החדשה. "הם אינם חלק מהמפעל, והם לא יהיו חלק ממנו", אמר.

המשחטה הגדולה של משפחת רובשקין - מפעל הבשר הכשר הגדול בארה"ב - נקלעה לפשיטת רגל בעקבות חקירת השלטונות הפדרליים. בעבר ציין פרידמן, כי "משפחת רובשקין הם אנשים נהדרים שהיו קורבנות של ציד מכשפות". אולם כעת, משום מה, הוא כבר נשמע אחרת: "התכוונתי רק לחלק ממשפחת רובשקין. חלקם נחמדים, וחלקם לא".

עוד צוטט פרידמן כאומר: "מה שהיה בעבר לא רלוונטי עבורי. אני לא מתכונן לעבור להתגורר באיווה, אך אבקר בה באופן קבוע". הוא אמר כי החליט לרכוש את החברה בכדי לעזור למשפחות יהודיות להשיג אוכל כשר.

המכירה היתה צפוי להיחתם בשבוע שעבר, אך בשל בעיות טכניות היא נדחתה כנראה למחר (יום שני). פרידמן סיפר כי בכוונתו לבנות מחדש את קו ייצור מהר ככל האפשר, כולל חידוש של עיבוד בשר.

קישורים:
מקור: col
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}