י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

שכונת מאה שערים, צפת • חשיפה

האדמו"ר מתולדות אהרון השוהה בימים אלו בצפת, זימן לביתו מספר עסקנים על מנת לבחון את האפשרות לבנות במקום קריה של זוגות צעירים מהחסידות. בימים הקרובים תתקבל ההחלטה

האדמו''ר מתולדות אהרון. צילום ארכיון
האדמו''ר מתולדות אהרון. צילום ארכיון

שוב, עולה מצוקת הדיור החרדית על סדר היום. ושוב, מחפש הציבור החרדי פתרונות דיור במקומות מרוחקים. וחוזר חלילה. או יותר נכון - חלילה חוזר.

בימים האחרונים, נסע האדמו"ר מתולדות אהרון למנוחה בעיר צפת. מידי שנה בימות הקיץ מיעה אדמו"ר לעיר הצפונית בכדי לפוש קמעא, לנשום את האוויר הצפוני, וללמוד ללא טרדות ההנהגה המרובות.

אלא שהשנה, קיבל האדמו"ר לביתו בעיר צפת מספר עסקנים תושבי העיר. העסקנים התבקשו לספר על מחירי הדיור, יחסי חרדים – חילונים, והאפשרות להגעת קבוצה חרדית גדולה לעיר.

העסקנים הלכו לבדוק, וחזרו עם תשובות. הם סיפרו לאדמו"ר על המחירים, על האופציה (ההגיונית והמידית) לרכישת דירות מאסיבית, והיחסים המצוינים ששוררים בעיר בין כל הקבוצות בעיר.

האדמו"ר שמע, וקיבל. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בחסידות נשקלת בימים אלו באופן רציני העברה של זוגות צעירים לעיר. המחירים הזולים, והעיר הסמוכה לקברי צדיקים החביבים על החסידים, יוצרים הזדמנות לתפוס שני ציפורים במכה אחת. גם דיור מוזל, וגם מקום איכותי.

מגעים רשמיים טרם החלו, אך באם תתקבל החלטה עקרונית לקדם את הפרויקט, יחלו המגעים כבר בימים הקרובים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}