י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

רוצה לשאול את גדולי הדור? תשלם!

'קופת העיר' משיקה בימים אלו שירות חדש לתורמים: יש לך שאלה שאתה רוצה לשאול את גדול הדור - 'קופת העיר' יעשו זאת בשבילך • כמה תשלם? תוך כמה זמן תקבל תשובה? • כל הפרטים בפרסום ראשון

יש שאלות הגר"ח קנייבסקי והגרמי לפקוביץ
יש שאלות הגר"ח קנייבסקי והגרמי לפקוביץ

היצרתיות של קופות הצדקה אינה יודעת גבולות. אולי זה המצב הקשה, בעקבות המיתון הכלכלי, שגורם לכך שרשימת המבקשים תגדל ורשימת הנותנים תרד; אולי זהו מאבק היוקרה שמתפתח בין הקופות השונות; ואולי מדובר בסתם רעיונות של קופירייטרים מוכשרים שמצאו את מקומם במשרדי קופות הצדקה. כך או כך - הרעיונות שוברים כל שיא מוכר.

לפני כחודש היו אלה 'קופת העיר' שייצרו קופות צדקה הבנויות בצורת מגש עודף, ושיווקו אותם בכל רחבי הארץ - והנה לקראת ימי בין המצרים הם יוצאים עם רעיון חדש.

כידוע, חברי העמותה של 'קופת העיר' הם הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי, הגרמ"י לפקוביץ', והגר"נ קרליץ. ב'קופת העיר' ייצאו בימים הקרובים עם קמפיין חדש, המאפשר לכל הרוצה לשאול שאלה את אחד מגדולי ישראל - לשאול ולהיענות בתוך 48 שעות.

איך זה עובד?

אם בשעת ליל מאוחרת מרגיש פלוני כי אינו נרדם מחמת שאלה בנוגע לחינוך של ילדיו, והוא חפץ לשאול את אחד מגדולי ישראל כיצד לנהוג, אך השעה היא שעה מאוחרת, והתורים כידוע לא נגמרים - כל מה שעליו לעשות, הוא להרים טלפון למשרדי קופת העיר, להשאיר בידי המזכירה את מספר כרטיס האשראי, ולתרום לכל הפחות 350 שקלים עבור 'קופת העיר'.

מיד לאחר העברת התרומה, יוכל אותו פלוני לשאול את השאלה המציקה, ולהיענות על ידי המוקד בתוך 48 שעות. כך, ללא ספק, יוכל לחזור למיטתו ולישון בשלווה.

ה'דיל' המדובר הוא לכל הרבנים, חברי העמותה, וההתחייבות היא לתשובה בתוך 48 שעות.

אז אם יש לכם שאלה דחופה ו-350 ש"ח המיועדים לתרומה - מצוקתכם נפתרה.

ותודה ל'קופת העיר'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}