י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

ביתר זכתה בפיס

בכירי 'מפעל הפיס' היו השבוע אורחי ראש העיר, מאיר רובינשטיין. בפגישה הובטח:"נסייע בתקצוב מתקני המשחקים ובהקמת כיתות מחשוב וציוד לתלמידי בתי הספר והתתי"ם ובהקמת חדר מין קדמי"

ביתר זוכה בפיס, בחדר ראש העיר. צילום: יהודה קלמן
ביתר זוכה בפיס, בחדר ראש העיר. צילום: יהודה קלמן

"מפעל הפיס יסייע בהקמת אולם רב תכליתי בשכונת 'התמר'. אולם כינוסים לבתי ספר ותתי"ם בשכונת 'האתרוג'. השלמת חדר המיון הקדמי במרכז החירום. תקצוב מתקני משחקים בשצפי"ם העירוניים. הקמת כיתות מחשוב וציודם וסיוע בתכנון פרויקטים עתידיים" – כך הודיע מנהל אגף הקצאות ובקרת מבנים ב'מפעל הפיס', מר קובי בנבניסטי לראש העיר ביתר עילית, מאיר רובינשטיין.

מר בנבניסטי ובכירי 'מפעל הפיס' היו השבוע אורחיו של הרב רובינשטיין. האורחים ערכו סיור בעיר, במרכזי הפיס הקהילתיים ובכמה ממוסדות החינוך. אל מר בנבניסטי נלוו; מר יעקב משולם, תקציבאי בכיר ומנהלת התפעול, הגב' יוספה איידלשטיין.

בישיבת עבודה שנערכה בלשכת ראש העיר אמר רובינשטיין כי ל'מפעל הפיס' יש מניות ייסוד בהקמה, שדרוג וטיפוח מוסדות החינוך והמתקנים העירוניים בעיר ביתר עילית. "אני מבקש בהזדמנות זו להודות לכם על הנכונות וההבנה הרבה שאתם מגלים לצרכיה של אוכלוסייה חרדית בעיר חרדית". הרב רובינשטיין הביע את תקוותו כי 'מפעל הפיס' ימשיך לסייע לעיר ולמוסדותיה לרווחתם של אלפי התושבים.

מנהל אגף ההקצאות ובקרת מבנים ב'מפעל הפיס', מר קובי בנבניסטי אמר כי 'מפעל הפיס' יגייס לצורך הפרויקטים בביתר עילית גם את קרנות 'קיסריה ו'סקטא – רש"י'. בנבניסטי הוסיף כי לצורך השלמת חדר המיון הקדמי יסתייע הפיס גם במשרד הבריאות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}