י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

דירות לזוגות? ביבי ידאג!

בפגישה בין חברי סיעת 'יהדות התורה' לראש הממשלה, ביקשו הנציגים את עזרתו של נתניהו בפיתרונות למצוקת הדיור. וגם: ליצמן דיבר על השבת, מקלב על החינוך, וגפני עדכן

ביבי יסדר?
ביבי יסדר?

חברי סיעת יהדות התורה בכנסת נועדו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו שבכנסת.

הפגישה, שנמשכה כשעה, החלה בסקירת ראש הממשלה בנושאים מדיניים ובטחוניים, כאשר נתניהו השיב על שאלות חברי הסיעה.

יו"ר הסיעה, ח"כ מנחם אליעזר מוזס, העלה בפני ראש הממשלה את נושא מצוקת הדיור החריפה בציבור החרדי, וחברי הסיעה הצטרפו אליו בהדגשת חומרת הבעיה.

במסגרת זו נדונו האפשרויות לפתרון על יד הקצאה ושיווק קרקעות, זירוז בניה, הקלה בבירוקרטיה, הגדלת משכנתאות לדיור וכדומה. ראש הממשלה אמר כי הוא מודע למצוקת הדיור החמורה של הציבור החרדי, ויפעל כדי לסייע בפתרון הבעיה. הוא הטיל את ריכוז המשימה על מנכ"ל משרדו.

לאחר מכן העלה סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן את נושא חילולי השבת בירושלים, וחברי הסיעה הסבירו לראש הממשלה את חומרת העניין ואת הצורך לפעול להפסקה מיידית של חילולי השבת בירושלים.

סגן שר החינוך, ח"כ מאיר פרוש, העלה את הצורך בקידום מהיר של חוק החינוך שהוגש על ידי סיעת יהדות התורה, אושר בקריאה טרומית, ומונח על שולחן ועדת החינוך, כדי שניתן יהיה לפתוח בצורה ראויה את שנת הלימודים תש"ע.

בעניין זה מסר יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, דיווח על השתלשלות הדיונים בנושא זה מאז חתימת ההסכם הקואליציוני ובדיונים עם שר החינוך.

ח"כ אורי מקלב התייחס אף הוא אל הבעיה ואמר כי בתי ספר של הרשתות לא נוקו במהלך החודשיים האחרונים וכי לא יהיה ניתן לפתוח את שנת הלימודים ללא חקיקה מיידית של חוק החינוך. סוכם כי הנושא ישוב וידון בהרחבה בהקדם האפשרי בישיבה נוספת בהשתתפות שר החינוך מר גדעון סער.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}