י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

מד"א מצאו זמן לחגוג: י"ז בתמוז

צוות מד"א מרחב דן ארגן מסיבה לעובדים ולמתנדבים, בליווי תזמורת וחגיגת בשרים. התאריך: צום י"ז בתמוז. בעקבות פניית אתר 'בחדרי חרדים' דחו במד"א את המסיבה לאחרי ימי בין המצרים

מד"א מצאו זמן לחגוג: י"ז בתמוז

במד'א תל אביב רצו לפרגן למתנדבים, העומלים על הצלת חיים, והחליטו לקיים מסיבה. ההודעה אותה קיבלו המתנדבים סיפרה על מסיבה בבריכה של קיבוץ עין החורש, בליווי תזמורת, וחגיגת בשרים.

עד כאן הכל טוב ויפה: מסיבה ומתנדבים, הם צמד מילים שצועדים היטב יחד עם צמד המילים מסיבת הוקרה. אולי ועדת הרבנים לא הייתה חותמת על אירוע מעין זה, אך מי אנו שנהרוס את חגיגת המתנדבים העמלים.

התאריך על ההזמנה היה 09.07.09, מבדיקה שערך אחד המתנדבים התברר כי התאריך העברי באותו יום, הוא לא פחות מאשר צום י"ז בתמוז.

המתנדב, גולש אתר 'בחדרי חרדים', שחשף את התאריך הבעייתי, שלח מייל לדובר מרחב דן, בו התריע על כך שאין מקום למסיבה בה יתקיים מופע זמר, וחגיגת על - האש, ביום צום ותחילת ימי בין המצרים.

דובר מד"א שקיבל את הפנייה, מיהר לפרסם הודעת דחייה. די לו בחזיתות הקימות מול המגזר החרדי, ואין לו צורך במחאה נוספת. והמסיבה מה תהא עליה? היא תידחה לזמן שמח ומתאים יותר.

בהודעה ששלח לכל המתנדבים נכתב: "לכל העובדים / מתנדבים שלום

הערב שהיה אמור להתקיים בעין החורש נדחה וזאת עקב ימי בין המצרים (למי שרוצה הסבר מפורט מה זה ניתן לעיין בלינק הזה http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%9E%D7%99_%D7%91%D7%99%D7%9F_%D7%94%D7%9E%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D) על מועד חדש תצא הודעה נפרדת".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}