י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

שאגת האריה מתקרבת

מאות המשתתפים באירוסי משפחות יוסף-דרעי, ציפו בקוצר-רוח לראות כיצד יתייחס הגר"ע יוסף לאריה דרעי. התשובה שקיבלו הייתה חד-משמעית. וגם: מה חושב הגר"ע על בנו הגר"י יוסף? • גלריית ענק

נשיקות. צילום: שוקי לרר
נשיקות. צילום: שוקי לרר


אמש (א') נערכה שמחת אירוסי בתו של הגר"י יוסף עם בן רבה של באר שבע, הגאון רבי יהודה דרעי. האירוע המתוקשר בלאו הכי, עקב הייחוס של שתי המשפחות, מקבל בימים אלו משמעות נוספת, עמוקה הרבה יותר.

ואירסתיך לי ברחמים • גלרית תמונות ענקית מהשמחה

השמועות על חזרתו של אריה דרעי לפוליטיקה, עם תום תקופת הקלון, מעוררים באזז גדול בתנועת ש"ס. גם הפרשנות המשפטית, לפיה לתקופת הקלון תתווסף שנה, לא מצליחים להפחית מהמתח הגדול בו שרויים הקודקודים.

ציבור המשתתפים בשמחה ציפה בקוצר רוח לראות את המפגש בין הגר"ע יוסף לאריה שעדיין נמצא בסוגר. ההימורים באולם שברו שיאים: החל מניחוש על ברכת שלום קרה בלבד ועד לנשיקות וחיבוקים. הכל הולך.

כשנכנס אריה דרעי לאולם עקבו אחריו מאות זוגות עיניים בסקרנות. כשהגיע ל'מזרח', חיבק אותו הגר"ע, ומלבד הצ'פחות המסורתיות, העניק הגר"ע לאריה דרעי נשיקה (ליצני הדור אמרו שהשמחה של הגר"ע היא עקב חוות הדעת המשפטית שדוחה את חזרתו לזירה הפוליטית בשנה נוספת), והקפיץ אי אלו לבבות הנמצאים במתח בלאו הכי. בני ביתו של הגר"ע מספרים, כי הפעם היחידה בה נרשמה מחווה מהסוג הזה בעבר הייתה עם כניסתו של דרעי לכלא.

אורח נוסף שהגיע להשתתף באירוע במיוחד מחו"ל, הוא הגר"ד יוסף, אחיו של הגר"י יוסף - בעל השמחה. בואו הזים גל שמועות על מתח שנוצר כביכול בין האחים על רקע הבחירות לרבנות ירושלים.

בדרשתו הפליג הגר"ע יוסף במעלת בנו ואמר: "בני הרב יצחק הוא אחד מגדולי פוסקי ההלכה בדורינו וממשיך דרכינו בהלכה, והוא ממשיך דרכי".

באירוע השתתפו הרבנים הראשיים לישראל, רבני ערים, שרים, חברי כנסת ואישי ציבור.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}