י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

חדש ב"פועלים באינטרנט": ניהול תקציב חכם

חורגים ממסגרת התקציב החודשי? מעכשיו תוכלו לנהל באופן חכם את התקציב המשפחתי, לעקוב אחר ההכנסות וההוצאות, ולתכנן טוב יותר את מהלכיכם הכלכליים • כתבה פרסומית

חדש ב"פועלים באינטרנט": ניהול תקציב חכם

בנק הפועלים השיק באתר הבנק "כלי" כלכלי חדש בשם "ניהול תקציב". ה"כלי" הניתן חינם, מאפשר ללקוחות לנהל באופן חכם את תקציבם המשפחתי ב"פועלים באינטרנט". כלי "ניהול תקציב" אוסף עבור הלקוח אוטומטית, את כל ההכנסות וההוצאות ממקורות שונים (משכורת, שיקים, משכנתא, שכר לימוד, כרטיסי אשראי בנקאיים וכו') וממיינת אותם לפי תחומים שונים (מזון, בריאות, נופש וכד').

הכלי יוצר תמונת מצב עדכנית הפורסת בפני הלקוח את סך כל ההכנסות מול סך כל ההוצאות בחשבונותיו וכן את התפלגות ההכנסות וההוצאות על פי אמצעי התשלום השונים (מזומן, צ'קים, כרטיסי אשראי). בנוסף, מאפשרת המערכת להוסיף ולקטלג מידע לפי צרכי הלקוח. הלקוח יכול לעקוב אחר תקציבו וסך הוצאותיו, להבין את תזרים המזומנים שלו, להשוות לחודשים קודמים, לבדוק מהם התחומים בהם הוא מוציא את מרבית כספו, וכך לתכנן טוב יותר את מהלכיו הכלכליים בעתיד.

לצד מידע המסווג אוטומטית על פי הנתונים הקיימים בחשבון הבנק של הלקוח, יכול הלקוח לשנות את החלוקה באופן יזום בהתאם לצרכיו השונים. לדוגמה, להוסיף תחום "מעשרות" ולשייך אליו שיקים ששולמו עבור המעשרות.

בנוסף, הכלי מאפשר להפיק מגוון דוחות שימושיים כגון:

• דוח 10 הוצאות מובילות בכל חודש
• דוח השוואת הוצאות והכנסות בחודש נבחר
• דוח השוואה הוצאות והכנסות ב- 3 חודשים אחרונים
• דוח השוואת התפלגות אמצעי התשלום השונים
• דוח השוואת הוצאות והכנסות ב- 4 חודשים נבחרים

כלי "ניהול תקציב" הוא שלב חדש ומשמעותי באסטרטגיית "תכנון פיננסי לחיים" –עליה הכריז בנק הפועלים בשנה שעברה, שכוללת סדרת מהלכים שנועדו להקנות ללקוחות הבנק כלים וידע פיננסי, שיאפשרו להם לקבל החלטות טובות יותר. בין המהלכים שבוצעו: סדנאות תכנון פיננסי למשפחות, סדנאות בתחום שוק ההון, הוועידה לתכנון פיננסי ועוד.

אוריאל פז, הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, אומר כי לאור המשבר הכלכלי, בנק הפועלים ממשיך לפתח את התפיסה של 'תכנון פיננסי לחיים', תוך מתן הבטחה חדשה: לאפשר ללקוחותיו לחיות נכון פיננסית.

"ממחקרים שערכנו עולה כי לקוחות רבים מודאגים בימים אלו מדרך החיים שלהם, הם בתחושה שהם אינם חיים נכון בהיבטים רבים בחייהם ואחד המרכזיים שבהם הוא התנהלותם הפיננסית. עד כה, לקוח שביקש לעקוב אחרי התנהלות תקציבו, נאלץ לעשות זאת באופן ידני בעצמו, ולכן מעטים מאוד עשו זאת בפועל. שירות 'ניהול תקציב' מאפשר לראשונה ללקוחות לעקוב אחרי ההתנהלות הפיננסית שלהם, להבין 'על מה בדיוק הולך הכסף', וכך לשלוט טוב יותר בהוצאות ולתכנן טוב יותר את העתיד", אומר פז.

כלי ניהול התקציב מושק בקמפיין נרחב באתרי האינטרנט הדתיים על ידי באנרים המפנים ישירות לאפשרות "ניהול תקציב" באתר "פועלים באינטרנט".

קישורים:
למידע נוסף לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}