י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

פגישת פיוס בבית החולים

משפחתו של בנימין רבינוביץ', הנהג בן ה-‭,19‬ שנהג ללא רישיון ודרס את התינוקת, הגיעה לבקש סליחה ממשפחתה. אביה של התינוקת: "לא מחפשים אשמים". מעצר הנהג הוארך בחמישה ימים • וידאו

הנהג הפוגע מובא לדיון בבית המשפט. צילום: פלאש90
הנהג הפוגע מובא לדיון בבית המשפט. צילום: פלאש90

פגע וברח: בן 19 דרס בת שנה
"הוא לא ברח, החולצה שלו מגואלת בדם"

בבית החולים 'הדסה עין כרם' התקיימה אמש (ה) פגישה בין בני משפחת ברלין, משפחתה של התינוקת - נינתו של הגראי"ל שטיינמן - שנפצעה קשה מאוד בתאונת פגע וברח ברמות, ובין קרובי משפחתו של בנימין רבינוביץ הנהג החשוד במעשה. לפי דיווח של העיתונאי אבישי בן חיים בעיתון 'מעריב', אמרו בני משפחתו של רבינוביץ': "אנחנו מוכנים לעשות הכל כדי לעזור. אנחנו מצטערים על מה שקרה ומרגישים את הטרגדיה שלכם כטרגדיה שלנו."

לפי הדיווח ב'מעריב', אמר אביה של התינוקת: "אני לא כועס ולא מחפש אשמים. הכול מידי שמיים. כנראה יצר הרע שלו גרם לו לעשות את המעשה. אנו מתפללים לחייה, שלומה ובריאותה של הילדה.

בית המשפט לתעבורה בירושלים האריך בחמישה ימים את מעצרו של רבינוביץ, החשוד בנהיגה ללא רישיון, מעורבות בתאונה והפקרת פצוע. בדיון להארכת המעצר שיחזר נציג המשטרה, צ'פניק קלמן, את האירועים שהביאו לתאונה:

רבינוביץ' הגיע ברגל לאולם בית ישראל ברחוב עזרת תורה, והבחין ברכב מסחרי מסוג איסוזו. ברכב היה נוסע אשר ישב במושב הקדמי. רבינוביץ' התיישב במושב הנהג, ופתח בנסיעה לכיוון שכונת רמות, כאשר הנוסע שישב ברכב נמצא עדיין לידו.


הדיון בבית המשפט (צילום:אלי שקד)

לאחר זמן קצר הרכב הגיע למקטע כביש עם פנימה ימינה. הוא סטה מהכביש, עלה על המדרכה, פגע בבחורה שעמדה על המדרכה ורמס את עגלת הילדים שהחזיקה האישה, בה היתה הפעוטה.

"לא רק זאת‭,"‬ אמר קלמן, "החשוד המשיך בנסיעה הפקיר את הפצועים. כל מה שהוא טרח זה רק לנסוע בחזרה למקום בו הרכב היה. אני רוצה לציין שמדובר בנהג אשר מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. גם אם הוא למד נהיגה, כישוריו עדיין לא מאפשרים שליטה ברכב ואנו חושדים כי זו אינה הפעם הראשונה‭."‬

לפי 'מעריב', הנוסע שהיה לצידו של רבינוביץ' בזמו הנסיעה לא חשוד בהפקרת הפצועות. רפ"ק משה כהן, ראש מדור תאונות דרכים במחוז ירושלים, אמר כי "לאחר התאונה החשוד עזב את המקום ולא הגיש סיוע. המשטרה פרסה מחסומים ועצרה אותו בשכונת מאה שערים. הוא הביע חרטה על מעשיו‭."‬

המשטרה עדיין בודקת את חלקם של בעל הרכב ושל הנוסע שישב ליד רבינוביץ בזמן התאונה. השניים נחקרו באזהרה ושוחררו בתנאים מגבילים.

קישורים:
מקור: מעריב
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}