י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

מנהל ישיבה קטנה? לפרוש יש בשורה טובה בשבילך

מזכ"ל איגוד הישיבות שלמה ברילנט התריע, וסגן שר החינוך טיפל: בתקציב הישיבות קטנות יבוצע עדכון רטרואקטיבי של תוספות השכר, ויבוצע העלאת תעריף התקצוב ב-5% כמתחייב עפ"י החוק

מנהל ישיבה קטנה? לפרוש יש בשורה טובה בשבילך

הישיבות הקטנות יקבלו עדכון רטרואקטיבי של כל תוספות השכר ועדכוני התקציב שישולם במהלך חודש אוגוסט הקרוב.

הפעילות לעדכון התקציבי נעשה לאור פנייתו של מזכ"ל איגוד הישיבות שלמה ברילנט לסגן השר מאיר פרוש על הצורך לבצע עדכון קבוע ומסודר של העדכונים ותוספות השכר שהועברו לכלל מוסדות החינוך בארץ – גם לישיבות הקטנות.

יחד עם זאת, ביקש לפעול להעלות את תעריף הישיבות הקטנות באופן קבוע בגובה של 60% מהעלות הממוצעת בהשתתפות לתלמיד במגמה עיונית במערכת הכללית, וזאת בהתאם לחוק מוסדות חינוך תרבותיים.

פרוש החל מיד בפעילות נמרצת בבחינת הדבר ולאחר בירורים שנעשו ע"י לשכת סגן השר יחד עם מר משה שגיא מנהל אגף בכיר לכלכלה ותקציבים במשרד החינוך, הגיעו למסקנה שאכן יש צדק בטענות שהועלו בדבר הצורך בהעלאת ועדכון התעריפים בהתאם.

בדיון מסכם שהתקיים לפני מספר ימים בלשכת סגן השר, הוחלט שתועבר הוראה על עדכון כל תוספות השכר המגיעות לישיבות הקטנות באופן רטרואקטיבי כאשר סכומים אלו יועברו לחשבונות הישיבות במהלך חודש אוגוסט 2009.

כן סוכם להעלות את התקצוב ב-5% דהיינו מתקציב של 55% המשולם כעת לסכום של 60% בהתאם לחוק אשר יבוצע מיד עם אישור התקנות החדשות לישיבות קטנות שינתן בקרוב.

לבקשת סגן השר סוכם גם שנציג מטעם לשכתו יעמוד בקשר עם הרפרנטים במשרד לגבי העדכונים הנעשים מעת לעת בהעברות התקציביות לכלל מוסדות החינוך.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}