י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

"הוא לא ברח, החולצה שלו מגואלת בדם"

אחיו של הנהג הדורס בראיון לאתר 'בחדרי חרדים': "עושים לנו לינץ'. אף אחד לא בדק את העובדות" • "העיתונות עוסקת במקרה אך ורק משעמום ושנאת חרדים" • וידאו בלעדי מהדיון בבית המשפט

התאונה ברמות. צילום: מער בכיר
התאונה ברמות. צילום: מער בכיר

פגע וברח: בן 19 דרס בת שנה

התאונה המזעזעת שאירעה אתמול (ד') בשכונת רמות בירושלים, ממשיכה לעורר הדים רבים. הנהג הפוגע, שנהג ללא רשיון, הבריחה מזירת האירוע, והעובדה שהפצועה היא פעוטה רכה - בת למשפחת ברלין ונינתו של הגראי"ל שטיינמן - לא הותירו את הציבור אדיש. ביומונים החרדים, זכה המקרה המזעזע לכותרות ענק, המפנות אצבע מאשימה כלפי הנהג הפוגע.


הדיון בבית המשפט(צילום:אלי שקד)

אחיו של הנהג אומר בשיחה מיוחדת ל'בחדרי חרדים': "עושים לנו לינץ', שופכים את דמינו ברבים. אף אחד לא בירר את העובדות, ממהרים לתקוף. אנחנו יושבים חסרי אונים".

• איך אתם מרגישים עם המקרה הזה?

"ראשית זו לא אשמת המשפחה. ילד עשה טעות, ואפילו טעות קשה, אבל זו לא האשמה של המשפחה כולה. כל דאגתנו מופנית עכשיו לילדה בבית החולים. זה מה שמעניין אותנו. השאר שולי".

• הלכתם לבקר אותה בבית החולים?

"לנו לא נעים ללכת. המצב רגיש מידי. שלחנו רבנים ועסקנים ואנחנו מתעדכנים כל הזמן במצבה. ברוך ה' בשעות האחרונות יש שיפור גדול במצבה והיא יצאה מכלל סכנה"

• את האח ביקרתם במעצר?

"היינו אצלו אתמול. החולצה שלו הייתה מלאה בדם. והוא אמר לנו: לא מעניין אותי מכלא או ממשפט. חשוב לי רק שלומה של הילדה. הוא בטראומה מוחלטת. קשה לדבר איתו. הוא אוכל את עצמו. החיים שלו נהרסו".

• יש לו הסבר למה שקרה? למה ברח?

"אין לו הסבר למה שקרה. זה דבר קשה. אבל דבר אחד ברור ועל זה יש עדים - הוא לא ברח. הוא יצא מהאוטו, הזמין את כוחות ההצלה, היה עם הילדה עד שהגיעו מתנדבי ההצלה. החולצה שלו הייתה מגואלת בדם, איך אפשר להגיד שהוא ברח?".

• אתה מבין את העיסוק האובססיבי של אמצעי התקשורת בתאונה?

"אפשר לחשוב שזו התאונה הקשה הראשונה בישראל. כל יום קורות תאונות. אני לא מבין למה נטפלים למשפחה שלנו? מילא כלי התקשורת החילונים מונעים משנאת חרדים, אבל כלי התקשורת החרדים כתבו על זה רק בגלל שאין להם על מה לכתוב. ככה מילאו את העיתון".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}