י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

ואז הרב מצגר שלף את תמונת שליט

בשיא נאומו בכינוס הבין-דתי בקזחסטאן, שלף הרב הראשי הגר"י מצגר את תמונת החייל השבוי וקרא לנוכחים לפעול לשחרורו: "הוא מצוי בשבי מזה 3 שנים מבלי שהוריו יקבלו פיסת אינפורמציה"

הגר"י מצגר מציג את תמונת שליט
הגר"י מצגר מציג את תמונת שליט

מצגר from elimand on Vimeo.



בין משתתפי הכינוס הבין דתי המתקיים בימים אלה בקזחסטאן, נמצאים גם הרבנים הראשיים, הראשל"צ הגר"ש עמאר והגר"י מצגר.

בתחילת נאומו בוועידה, אמר הגר"י מצגר: "עלינו לתרגם את המושגים הנידונים סביב שולחן זה ומשותפים לכולנו, אמונה, שלום ואהבה. רבים מכם מנהיגי הדתות, מעשרות מדינות ברחבי תבל, דיברתם על אהבה, שלום ואמונה, מושגים אלה אסור להם להישאר כמושגים וירטואליים ורוחניים בלבד. אלא מושגים מעשיים. על מנהיגי הדתות לא להילחם כנגד הכופרים, אלא להוסיף חכמה ולא להילחם כנגד הרשעים אלא להוסיף צדק".

בשיא נאומו, שלף הרב מצגר תמונה של גלעד שליט ואמר: "אני אוחז בידי את תמונתו של אחי גלעד שליט, אשר נחטף על ידי אויבי מדינתנו על לא עוול בכפו, הוא לא תקף איש, הוא נחטף רק בגלל שהוא חי במדינתו, הוא מצוי בשבי מזה 3 שנים מבלי לקבל פיסת אינפורמציה, כדי שאביו ואימו ידעו על מצבו הבריאותי המנטאלי, הנפשי והרוחני".

בנוסף דיבר הרב הראשי על העובדה שיש מי שמנצלים את בתי התפילה לטרור, ואמר "אני קורא לכל המנהיגים ומבקש שלא להשתמש בבתי התפילה למקום לטרור".

בסיום דבריו קרא למנהיגים הרוחניים: "כשתשובו למדינתכם, תפנו למשרד החינוך אצלכם, שידאגו למחוק מספרי הלימוד בבתי הספר את כל גילויי השנאה מבני דת או לאום אחרים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}