ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

הרמטכ"ל: צה"ל ישיב במהלומה קשה לכל ניסיון לפגוע בעם היהודי

הרמטכ"ל: צה"ל ישיב במהלומה קשה לכל ניסיון לפגוע בעם היהודי

הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ, נשא אמש (רביעי) דברים לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה, במכון "משואה" אשר בקיבוץ תל יצחק. בפתח דבריו הביע הרמטכ"ל את תנחומיו למשפחותיהם של סגן הילה בצלאלי ורב-טוראי יהושע חפץ זכרם לברכה. "זהו יום קשה עבור משפחות החללים ועבור צה"ל ועם ישראל כולו", אמר.

רא"ל גנץ ציין בדבריו כי "על זכר השואה לשמש לנו תמרור אזהרה וסמן המתווה את דרכנו המוסרית כצבא וכעם". כמו כן הדגיש כי "בבואנו להתמודד עם האתגרים הרובצים לפתחה של מדינת ישראל, עלינו להמשיך לבנות ולבסס כאן חברה דמוקרטית ותרבות עשירה. עלינו להמשיך ולחזק את צה"ל, שכן רק צבא נחוש ועוצמתי יוכל לאפשר את העשייה הזו. עלינו לטפח בקרבנו את ערכי אהבת האדם, העם והארץ". בזכות אלו, אמר הרמטכ"ל, "נבטיח שכאן, במפעל החיים המשגשג בארץ אבותינו, ימשיך העם היהודי לצמוח, להתפתח ולהיות למופת בעבור אומות העולם".

"איננו חפצים במעגל הדמים, אך כל עוד מבקשים לקום עלינו להורגנו, כל עוד נשמעים איומים על מדינת ישראל ועל העם היהודי, נתייצב ערוכים ומוכנים להכריע כל אויב", קבע רא"ל גנץ, שהוסיף ואמר כי הוא "קורא הערב אל מבקשי רעתנו, בקולם הרם והברור של רבבות חיילי צה"ל העומדים על משמרתם: אנחנו זרוע הפלדה שתשיב לכל ניסיון לפגוע בעם היהודי במהלומה קשה. אנחנו חומת המגן של העם שלא ישוב עוד לעמוד חסר אונים ונטול הגנה. לעולם לא עוד!".

יום השואה בני גנץ מכון משואה טרור פגיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}