ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

בן 14 צנח מגובה במפל סער ונותר תלוי על עץ

בחורי ישיבה מירושלים יצאו לטיול מאורגן במפל סער בגולן • במהלך הטיול מעד אחד הבחורים מגובה רב ונפצע בינוני ברגליו • כוחות החילוץ פינו אותו בתנאי שטח קשים

יחידת חילוץ. צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
יחידת חילוץ. צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי



היום (ג) לפנות בוקר, יצאה קבוצת בחורי ישיבה צעירים לטיול ברמת הגולן. במהלך המסלול הגיעו הצעירים גם לנחל סער, שם מעד אחד הנערים, בן 14.5, ונפל מגובה רב לתוך צמחיה פרועה, תוך שהוא נותר תלוי על עץ.


החובש שליווה את הטיול הזעיק את יחידת חילוץ גולן, שהגיעה במהירות למקום. הם הצליחו לחלץ את הנער, בתנאי שטח קשים, והוא פונה לבית החולים במצב קל עד בינוני.

דובר יחידת החילוץ, איציק ברק, סיפר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מנחל סער: "מדובר בנער שנפל מגובה של 10-15 מטרים. כשהגענו לפצוע הוא היה בהכרה, עם פגיעות ברגלים. בעקבות תנאי השטח הקשים, אנו נערכים לחלצו בעזרת חבלים".

עוד בנושא:
בין הזמנים: תלמיד ישיבה נפצע בטיול ברמת הגולן

הוריו של הנער, ששמעו על המקרה, יצאו מיד מירושלים לעבר הצפון, על מנת לשהות בסמוך למיטת חוליו בבית החולים זיו בצפת, לשם פונה.

אחד מחבריו סיפר ל'בחדרי חרדים', כי מדובר בישיבת בין הזמנים משכונת רמות, שיצאה לטיול מאורגן, כשהם מלווים במדריך טיולים וחובש.

"אני מבקש מגולשי האתר, אנא התפללו עבור מאיר בן גולדה לרפואה שלמה" מבקש החבר. "על פי הערכת כוחות ההצלה בשטח, יש לו פגיעות בשתי הרגליים, ואנו מקווים כי החששות יתבדו".

בשעות הערב המאוחרות נמסר כי הנער סובל משבר באגן הירכיים ובצלעות החזה.

רק אתמול נפל בחור ישיבה בן 19 באותו המסלול בנחל סער, שבר את ידו, וחולץ על-ידי יחידת חילוץ גולן לבית החולים זיו בצפת.





עודכן בשעה 22:50

נחל סער בין הזמנים נפילה בחור ישיבה חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}