כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024
החברה מבצעת ריקול

קניתם משקה תות בננה? ייתכן שיש בו עובש

קניתם משקה תות בננה של חברת פרימור? ייתכן שיש בו עובש • אז באלו משקאות בדיוק מדובר ומה ניתן לעשות?

קניתם משקה תות בננה? ייתכן שיש בו עובש
פרימור תות בננה צילום: באדיבות החברה

חברת גניר (1992) בע"מ, יצרנית פרימור, מודיעה לצרכני משקה בטעם תות-בננה מתוצרתה על ביצוע איסוף מהמדפים (ריקול) של משקה בטעם תות-בננה פרימור באריזות בנפח 1.5 ליטר (ברקוד 7290013608468), המסומן בתאריכים  אחרונים לשיווק בין 27.4.2020 – 26.4.2020.

הסיבה לקריאה להחזרה יזומה היא חשש לתקינות המוצר בחלק מהפריטים שנמכרו, בשל היווצרות סימני עובש בדוגמת ביקורת שנשמרה במפעל (יובהר כי לא התקבלו פניות צרכנים).

החברה מתנצלת על התקלה, מבקשת מהצרכנים לא לצרוך את המוצר המסומן בתאריכי פג תוקף אלה, ומזמינה את מי שרכש מוצר זה לפנות למוקד הצרכנים לבירור באמצעות טלפון 1-800-20-30-20.

יודגש, כי הקריאה להחזרת המוצר נעשית מתוך מחויבותה של החברה לאיכות מוצריה ולשביעות רצון הצרכנים.

תות בננה עובש ריקול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}