י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ

ויתר על תורו וזכה במיליארד וחצי דולר

תושב דרום קרוליינה שזכה בפרס הגדול בלוטו האמריקאי, ויתר לאדם אחר את תורו, קנה את כרטיס ההגרלה הבא בתור וזכה בפרס הגדול

ויתר על תורו וזכה במיליארד וחצי דולר
מזוודת דולרים צילום: פיקסביי

הוועדה האחראית על ההגרלות בדרום קרוליינה הודיעה, כי הזוכה שויתר ללקוח שהיה אחריו לעקוף אותו בתור ולקנות לפניו כרטיס להגרלת ה"מגה". זכה בפרס הגדול, "הוא עשה מעשה חסד פשוט, מה שהוביל לתוצאה מדהימה שאף אחד לא ציפה לו", כך מסרו בוועדה לתקשורת.

ההגרלה נערכה באוקטובר שנה שעברה, אך לקח לזוכה כמעט חצי שנה לבוא ולדרוש את הפרס, הזוכה הוא תושב דרום קרוליינה שהתייצב לקבל את הפרס. האיש שזכה בהגרלת הלוטו השנייה בגודלה בתולדות ארה"ב, העדיף להישאר אנונימי, ובחר לקבל את הפרס בתשלום אחד של כמעט 900 מיליון דולר. זהו התשלום הגבוה ביותר שניתן לזוכה יחיד אי פעם.

הכרטיס שזכה נרכש בסניף של רשת חנויות הנוחות KC Mart בעיירה סימפסונוויל, מדרום לעיר גרינוויל, במשך מספר חודשים תושבי המקום תהו מדוע הזוכה לא הגיע לקבל את הפרס.

החוק ברוב המדינות בארצות הברית קובע שהזוכה חייב לחשוף את עצמו, אך במדינת דרום קרוליינה החוק לא מחייב, ודרום קרוליינה היא אחת המדינות הבודדות בארה"ב שבהן הזוכים יכולים להישאר אנונימיים.

בישראל הסיכוי לזכות בלוטו של מפעל הפיס, הוא 1 ל-17 מיליון, והסיכוי בארה"ב זה אחד ל-302 מיליון.

ישנם מספר חנויות בישראל בריכוזים החרדיים שמוכרים את הכרטיסים, בארה"ב הם עולים שני דולר, כאן הם עולים כפול, מאחר ויש הוצאות הטסה של הכרטיסים וחלוקתן לחנויות המוכרות. יש לציין שאזרח ישראלי לא יכול לקבל אם זכה, אך תמורת סכום "קטן", יימצא האיש בארה"ב "שיסכים" לדרוש את הפרס בשביל "עמלה" קטנטנה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}