קמפיין צהל"י חדש: הישמרו מחוטפים • וידאו
תחת הסלוגן: "אל תתפוס טרמפ, זה יכול לתפוס אותך", יקדם צה"ל קמפיין שיזהיר את לוחמיו מעלייה לטרמפים • דובר צה"ל: "רוצים ליצור שינוי בהרגלי הנסיעה של החיילים"
- אלי שלזינגר, בחדרי חרדים
- י"ז אייר התשע"ב
צה"ל יצא בקמפיין פרסומי רחב היקף המתמקד בסכנה הגוברת לניסיונות חטיפת חיילים, כפועל יוצא של תוכנית רב-שנתית בצה"ל שגובשה בסוף השנה שעברה.
הרקע לקמפיין הוא הצטברותם של דיווחים מודיעיניים על ניסיונות לחטיפת חיילים. החשש בצה"ל הוא מפני חטיפת חיילים באמצעות טרמפים ולא במישור המבצעי, המטופל בתוך היחידות.
לאור האיומים, החל מהיום (ג) יוצא צה"ל בקמפיין מסודר תחת הכותרת: "אל תתפוס טרמפ, זה יכול לתפוס אותך". בצה"ל מבקשים להגיע אל המשרתים בצה"ל ואל משפחות החיילים, גם אם מדובר בחיילים קרביים וגם אם מדובר בחיילים תומכי-לחימה.
הקמפיין יתמקד בשלטי חוצות שיופיעו בבסיסי צה"ל, ברכבות וברחובות מרכזיים בערים. כמו כן יתפרסמו סרטונים ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט. הקמפיין ימשך כשבועיים, והוא יתחדש בעוד חודש וחצי. המטרה היא לפתח דיון ציבורי אשר ישפיע גם על משפחות החיילים. מעבר לקמפיין הפרסומי, יתקיימו תדרוכים למפקדים ולחיילים.
דובר צה"ל, תא"ל יואב (פולי) מרדכי, ציין: "מדובר בקמפיין ראשון מזה שנים ארוכות שאנחנו מובילים אותו בתחום הזה. המטרה של הקמפיין היא לעורר שינוי בהרגלי הנסיעה של החיילים, על ידי הבנת הסיכון גם באופן ישיר וגם על ידי סביבת המשפחה".
לדבריו, "הערוץ המרכזי שבו נעשה שימוש הוא בערוצי הניו-מדיה, מתוך הבנה כי אלו הם הערוצים המרכזיים שהחיילים והציבור עושה בהם שימוש. הקמפיין יתמקד באתר צה"ל הרשמי באינטרנט וגם בערוצים הרשמיים של צה"ל בפייסבוק ובטוויטר".
הרקע לקמפיין הוא הצטברותם של דיווחים מודיעיניים על ניסיונות לחטיפת חיילים. החשש בצה"ל הוא מפני חטיפת חיילים באמצעות טרמפים ולא במישור המבצעי, המטופל בתוך היחידות.
לאור האיומים, החל מהיום (ג) יוצא צה"ל בקמפיין מסודר תחת הכותרת: "אל תתפוס טרמפ, זה יכול לתפוס אותך". בצה"ל מבקשים להגיע אל המשרתים בצה"ל ואל משפחות החיילים, גם אם מדובר בחיילים קרביים וגם אם מדובר בחיילים תומכי-לחימה.
הקמפיין יתמקד בשלטי חוצות שיופיעו בבסיסי צה"ל, ברכבות וברחובות מרכזיים בערים. כמו כן יתפרסמו סרטונים ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט. הקמפיין ימשך כשבועיים, והוא יתחדש בעוד חודש וחצי. המטרה היא לפתח דיון ציבורי אשר ישפיע גם על משפחות החיילים. מעבר לקמפיין הפרסומי, יתקיימו תדרוכים למפקדים ולחיילים.
דובר צה"ל, תא"ל יואב (פולי) מרדכי, ציין: "מדובר בקמפיין ראשון מזה שנים ארוכות שאנחנו מובילים אותו בתחום הזה. המטרה של הקמפיין היא לעורר שינוי בהרגלי הנסיעה של החיילים, על ידי הבנת הסיכון גם באופן ישיר וגם על ידי סביבת המשפחה".
לדבריו, "הערוץ המרכזי שבו נעשה שימוש הוא בערוצי הניו-מדיה, מתוך הבנה כי אלו הם הערוצים המרכזיים שהחיילים והציבור עושה בהם שימוש. הקמפיין יתמקד באתר צה"ל הרשמי באינטרנט וגם בערוצים הרשמיים של צה"ל בפייסבוק ובטוויטר".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות