איך בוחרים מומחה לקידום אתרים
במשך עשרות שנים נעדרה מהפרסום באמצעי התקשורת הקונבנציונליים האפשרות למקד אותו ולהביא אותו בדיוק לקהל היעד הרצוי • קידום אתרים עושה בדיוק את זה – מציג את אתר האינטרנט של העסק בדיוק לגולשים שמחפשים את מה שיש לאתר להציע. ככל שהמיקוד טוב יותר
- כתבה מקודמת
- ט"ו אלול התשע"ט
ההתפתחויות הטכנולוגיות של העשורים האחרונים, יצרו הזדמנויות חדשות לבעלי עסקים ועצמאיים קטנים כגדולים, לפרסם ולקדם את העסקים שלהם באמצעות תקציבים קטנים יחסית. זאת, באמצעות בניית אתר אינטרנט לעסק וקידום שלו במנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל. קידום אתרי אינטרנט מייצר הזדמנויות עסקיות לא פחות איכותיות מאלה שמייצר פרסום באמצעי התקשורת השונים. מה בין קידום אתרים לפרסום באמצעי התקשורת? כיצד ניתן לבחור מומחה לקידום אתרים שיסייע להשגת התוצאות הטובות ביותר לעסק? בשורות הבאות נתמקד
קידום אתרים, פרסום וההבדלים ביניהם
במשך עשרות שנים נעדרה מהפרסום באמצעי התקשורת הקונבנציונליים האפשרות למקד אותו ולהביא אותו בדיוק לקהל היעד הרצוי. קידום אתרים עושה בדיוק את זה – מציג את אתר האינטרנט של העסק בדיוק לגולשים שמחפשים את מה שיש לאתר להציע. ככל שהמיקוד טוב יותר, וככל שפילוח קהל היעד איכותי יותר, כך התוצאות תהיינה טובות יותר. ואם בכך לא די, הרי שקידום אתרים באינטרנט כרוך בהוצאות נמוכות מאד, יחסית למה מקובל בקמפיינים פרסומיים בתקשורת הכתובה או המשודרת. קידום אתרים הוא, בפשטות, זול יותר ויעיל יותר.
בחירת מומחה לקידום אתרים – כך עושים זאת נכון
בחירה של מומחה לקידום אתרים, חייבת להתבצע על פי אמות המידה המקובלות לבחירת מומחה בכל תחום אחר. עם אמות המידה הנדרשות לשם כך ניתן למנות ניסיון מוכח, הסכם עבודה מסודר והערכה ריאלית של התוצאות הצפויות. זאת, בנוסף להערכה מושכלת של התקציב שיידרש על מנת להביא את האתר למיקום טוב שיאפשר להפיק ממנו רווחים. בנוסף, על מקדם האתרים להתנהל בשקיפות מלאה, תוך שהוא מוסר דו"חות ביניים בתקופות קצובות או על פי דרישה. כפי שמקובל בכל תחום אחר, חשוב שלמקדם האתרים הנבחר תהיינה המלצות טובות וכן פרויקטים מוצלחים שהוא יכול להצביע עליהם.
חתימה על הסכם עבודה מסודר בין הצדדים, מהווה תנאי הכרחי בהתנהלות מול מקדם האתרים. הסכם העבודה נועד להגדיר באופן כללי את היעדים שמקדם האתרים, בין אם מדובר באדם פרטי ובין אם בחברה, שואף להגיע אליהם. דבר חשוב נוסף שיש להקפיד עליו, הוא שלא להניח לשני מקדמים לבצע עבודת קידום במקביל, מבלי לדעת האחד על האחר. בעלי אתרים שנקטו בשיטה הזאת, עיכבו את ההתקדמות של האתר במקרה הטוב, ופגעו בו פגיעה של ממש במקרה הרע.
למרות האמור לעיל, חשוב להבין שקידום אתרים איננו מדע מדויק. בנוסף, השינויים שעורך גוגל מעת לעת באלגוריתמים שלו ובהתנהלות הכללית, עלולים גם הם להשפיע על המיקום של האתר. לפיכך יש לדעת מראש שאין התחייבות מוחלטת ובלתי חוזרת לתוצאות אלא רק להשקעה של ידע ומאמץ במטרה לשפר את הביצועים של האתר.
אם יש לך עניין לקדם את אתר האינטרנט של העסק, זה המקום הנכון ביותר עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת עם דניאל זריהן בעל חברה לקידום אתרים ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך להמשך התהליך שישפר בצורה ניכרת את הביצועים של האתר ויהפוך אותו למרכז רווח משמעותי לעסק.
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות