י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
המערכת החדשנית קלטה עשרות אלפי שיחות ביממה

למעלה מרבבת קבלות חיזוק בפעילות של 'הידברות בתשעה באב

פעילי 'הידברות' שעסקו מסביב לשעון להצלחת פעילות קירוב מיוחדת ומרגשת, במהלכה התבקשו המאזינים מכל רחבי העולם לקבל על עצמם קבלות טובות להתחזקות בשמירת תורה ומצוות, ובכך לקרב את ביאת המשיח ובניין בית המקדש בהר המוריה

למעלה מרבבת קבלות חיזוק בפעילות של 'הידברות בתשעה באב
הגאון רבי זמיר כהן צילום: באדיבות המצלם

התגובה העוצמתית של עם ישראל היממה את כל המעורבים בפרויקט הענק שנמשך לאורך כל שעות הלילה והיום של צום תשעה באב. עשרות אלפי שיחות מיהודים שביקשו לקבל על עצמם להתחזק בתורה ובקיום המצוות הגיעו בתוך יממה, כאשר המערכת החדשנית, המסוגלת לקלוט עד 100 שיחות בדקה ! עמדה במשימה בכבוד וריכזה את השמות שהתקבלו ויוזכרו לטובה ולברכה אצל גדולי ישראל.

מדובר במערכת ייחודית ומתקדמת במיוחד, בעלת טכנולוגיה חדשנית הקולטת שיחות קוליות ומקלידה אותם אוטומטית ישירות למאגר הקבלות הטובות של 'הידברות', כאשר בסיכומו של יום נרשמו בטבלאות מסודרות למעלה מרבבת קבלות התחזקות ! שהגיעו במהלך היממה מעשרות אלפי יהודים טובים, מכל שדרות העם ומכל קצוות הארץ והעולם, שחלקם התקשרו מספר פעמים בכדי לוודא שאכן הצליחו להצטרף למהפכה היהודית ולעשות מעשה טוב לקירוב הגאולה.

הקבלות, שנבעו מלב יהודי טהור ומלא געגועים, תועדו ונרשמו כולן ב'ספר הזכויות' המיוחד, עם שמותיהם של המתחזקים, שיוזכרו לטובה ולברכה אצל גדולי ומאורי הדור, המעודדים ללא הרף את פעילות 'הידברות' לקרב רחוקים ולהרבות תורה וטהרה בעם ישראל.

'ספר הזכויות' יונח על שולחנם של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן, ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, האדמו"ר מבעלזא, חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני וגדולי הרבנים והמקובלים.  

להלן מקבץ קטן ביותר מתוך אלפי קבלות החיזוק שזרמו למוקד 'הידברות', רובן מיהודים יקרים שטרם זכו לצעוד בדרך התורה: "להימנע מלהזמין במסעדות לא כשרות", "להדליק נרות שבת בכל יום שישי", "להקפיד על תפילת שחרית כל בוקר", "להשתדל יותר בכיבוד הורים", "ללמוד מדי יום לפחות רבע שעה", "מקבלת על עצמי בלי נדר לשמור שבת", "להניח תפילין כל יום", "ללכת לבית הכנסת לפחות בשבת מברכים", "להכשיר את המטבח אצלינו בבית", "לאכול כשר בעז"ה בלי נדר", "שמרתי את השבת הזאת, לשמור גם את השבת הבאה", ועוד.

היקף הקבלות האדיר הביא להתרגשות והתרוממות רוח בקרב פעילי 'הידברות' וראשי הארגון, שישבו לאורך כל שעות היממה בחפ"ק המיוחד, וזכו לראות במוחש את פעמי הגאולה כדברי הנביא עמוס: לֹא רָעָב לַלֶּחֶם וְלֹא צָמָא לַמַּיִם כִּי אִם לִשְׁמֹעַ אֵת דִּבְרֵי ה'.

עם סיום הפרויקט המיוחד, שעורר הדים נרחבים והביא לקידוש שם שמים בהיקף חסר תקדים, הודו בהנהלת 'הידברות' לבורא עולם על הסייעתא דשמיא לאורך כל הדרך ובפרט בהיערכות הנרחבת לקראת הפרויקט בצום תשעה באב, במהלכו נוכחו כולם לראות שוב את הרצון והכמיהה האדירה לטעום מנועם זיו התורה ולהתקרב לבורא עולם.

הגאון רבי זמיר כהן, ראש ארגון 'הידברות' סיכם את הפעילות ואמר: "כאשר כל כך הרבה יהודים מקבלים על עצמם להתחזק בשמירת התורה והמצוות זה וודאי מלמד זכות על עם ישראל ומקרב את ביאת המשיח. השנה גם ראינו שאיכות הקבלות ורמתן גבוהה משמעותית ביחס לשנה שעברה, ובעז"ה אצל רבים מהמתחזקים זה יהיה ללא ספק פתח לתנופה רוחנית עצומה" דברי הגר"ז כהן.

הרב מרדכי מנדל, מראשי הנהלת 'הידברות', ציין כי: דווקא ביום זה, כאשר עם ישראל מתאחד באבל על חורבן הבית, הלבבות פתוחים והאוזן קשובה יותר לחשוב על "מה אני יכול לתרום לזירוז הגאולה ובניית בית המקדש". לכן החלטנו להשיק את ספר הזכויות, שבו יכתבו שמותיהם של יהודים שהחליטו לקבל על עצמם קבלת חיזוק אחת ברוחניות, כאשר לפני הכול מדובר הצהרה ברורה של "אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח". כל אלו שקיבלו על עצמם קבלות טובות נכתבו בספר ויזכו לברכתם של גדולי ישראל, המעודדים אותנו ללא הרף להרבות בפעילות קירוב ולהביא את דבר ה' בכל הזדמנות אפשרית".

 

הידברות תשעה באב ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}