ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

מה עומד מאחורי אסטרטגית רכישה בניו יורק?

 קבלו הצצה למודל רכישות הנדל"ן בארה"ב, ששיפר את חייהם של משקיעים רבים בישראל, והעניק קורת גג לאלפי אמריקאים

מה עומד מאחורי אסטרטגית רכישה בניו יורק?
ארצות הברית צילום: pixsabay

חברת CITYR אשר רוכשת נכסים בארצות הברית בשכונות מגורים סגורות באזורים מבוקשים כמו למשל ה- Upper East Side  בניו יורק בהתאם לדרישות של רכישה נכונה. החברה רוכשת נכסים המבטיחים לדייריהם איכות חיים ברמה גבוהה וממוקמים במקומות מרכזיים ביותר בניו יורק ובכלל; בטרם הצעת הנכסים לרכישה מבצעת החברה השבחה שלהם הכוללת שיפוץ יסודי, וכך מכשירה אותם להפוך לנכסים איכותיים אשר ערכם ילך ויעלה עם השנים.

רועי מרציאנו שותף מנהל בחברת CITYR  אשר רוכשת, משביחה ומנהלת נכסים רבים בשכונות הטובות של ארצות הברית, מסביר כי הכלכלה האמריקאית מפגינה בשנים האחרונות עוצמה מרשימה, שבאה לידי ביטוי בין היתר, בהתחזקות שוק העבודה ובנתוני תעסוקה הולכים וגדלים. הזיכרון ממשבר הסאב פריים ב-2008, שפגע בצורה קשה בכלכלה האמריקאית, הולך ומתרחק, אבל השלכותיו הקשות נצרבו בצורה עמוקה בתודעתם של מיליוני אמריקאים. לא עוד רכישה בלתי מבוקרת של דירות במשכנתאות מנופחות, אלא הפניית המשאבים הפיננסיים הפנויים להעלאת רמת החיים, גם ללא רכישת דירה.

אורי  פריש , שותף מנהל בחברת סיטיאר- השקעות בנדל"ן בארה"ב, מוסיף כי בזכות העובדה שההון העצמי הנדרש לטובת רכישת נכס כזה אינו גבוה, הרי שגם הבנקים בארה”ב מספקים מימון מצוין לרוכשים, ובסופו של דבר ניתן להחזיר את ההשקעה ואף להכפיל אותה בטווח זמנים קצר. אין ספק שרכישת נכסים בחו”ל המתבצעת על פי המודל הזה מאפשרת לרוכשים ליהנות מתמורה מצוינת עבור ההשקעה שלהם.

CITYR השקעות נדלן נדל"ן בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד