תוכן רעיל הולך וגואה במשחקים מקוונים
דווח חדש שמפרסמת הליגה נגד השמצה חושף כשלים מבניים שמונעים מהתעשייה למתן תוכן במשחקים מקוונים שמהדהדים, שנאה, גזענות ואנטישמיות
- קובי עוזיאלי
- ט' ניסן התשפ"ג
תעשיית משחקי המחשב לא מצליחה להתמודד עם תוכן רעיל אשר הולך וגואה במשחקים מקוונים.
הליגה נגד השמצה מפרסמת דו"ח חדש, החושף כשלים מבניים שמונעים מהתעשייה לְמַתֵּן תוכן. המחקר מזהה ליקויים במדיניות ובהפעלת צוותי גלישה בטוחה ומגדיר צעדים מרכזיים שחברות יכולות לנקוט כדי להקטין את איום הפצת התוכן הרעיל, כגון הרחבת הטיפול הממוקד בשחקנים פוגעניים חוזרים אשר מספרם קטן, ויישום מדיניות של מיתון תוכן כחלק מתהליך הייצור.
"היקף ההטרדות, האנטישמיות והגזענות בפלטפורמות הגיימינג, אותן צעירים רבים תופסים כקהילה ומקום פנאי, אינו מתקבל על הדעת". אומר ג'ונתן גרינבלט, המנכ"ל העולמי של הליגה נגד השמצה.
לדבריו, "השינויים האחרונים בחברות השולטות ברשתות החברתיות מראים לנו את התוצאות האסוניות כאשר תעשיית הטכנולוגיה מתנערת מהאחריות שלה למיתון התוכן. חברות המשחקים חייבות ללמוד מהטעויות הללו ולהגביר את המחויבות שלהן ליצירת פלטפורמות בטוחות".
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות