י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מתעלמים מהדו"ח

משרד הבריאות מתכוון להעניק הצטיינות למנהל שנחשד בפלילים

בשורת תחקירים שפורסמו עלה כי הנהלת בית החולים וולפסון גייסה תרומות ושמו אותן בקופה צדדית, הקצו בניין לעמותה בניגוד לחוק ופגעו בעובדים שהתריעו על המעשים. החשב הכללי באוצר קבע כי יש חשד לפלילים ודרש לחקור את הממצאים

משרד הבריאות מתכוון להעניק הצטיינות למנהל שנחשד בפלילים
רופא בבית החולים וולפסון צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בשורת תחקירים שפורסמו ב'כאן חדשות', עלה כי הנהלת בית החולים וולפסון, גייסה תרומות ושמו אותן בקופה צדדית, הקצו בניין לעמותה בניגוד לחוק ופגעו בעובדים שהתריעו על המעשים. החשב הכללי באוצר, יהלי רוטנברג, קבע כי יש חשד לפלילים ודרש לחקור את הממצאים.

על פי הדיווח ב'כאן חדשות' משרד הבריאות מתכוון להעניק פרס הצטיינות למנהל בבית החולים וולפסון בחולון, יניב פוגל, זאת למרות פרסומו של דוח חמור של החשב הכללי באוצר, שקבע כי יש חשדות לפלילים בעניינים הנוגעים אליו ואל הנהלת בית החולים.

לאחר שורת תחקירים שפורסמו שהובילו לכתיבת הדוח, החשב הכללי באוצר, קבע כי יש חשד לפלילים ודרש לחקור את הממצאים, אולם משרד הבריאות בחר להתעלם מעיקרי הדוח ומהתחקירים, ולהעניק לפוגל את הפרס.

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "במסגרת ההליך, מנהלי בתי החולים ממליצים על עובדים שלדעתם ראויים לקבל את הפרס. החטיבה בחרה לקבל את המלצת המרכז הרפואי וולפסון ולהעניק ליניב פוגל את הפרס לשנת 2021, יחד עם עובדים אחרים".

מבית החולים וולפסון נמסר בתגובה: "מר יניב פוגל נבחר על ידי ועדה מקצועית של משרד הבריאות וחטיבת בתי החולים הממשלתיים, על רקע היותו מצטיין בתפקידו. הוא הוביל את בית החולים להישגים רבים וממשיך לפעול ביתר שאת לשיפור התנאים של מבקרי בית החולים. כלל החשדות הם השמצה שקרית ללא כל ביסוס. הטענות נבחנו על ידי מנכ"ל משרד הבריאות וראש חטיבת בתי החולים, אשר מצאו כי לא נמצא כל פגם בהתנהלות הנהלת בית החולים".

כאן 11 בית חולים וולפסון משרד הבריאות תחקיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד