כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

עימות בין מאיר אינדור לנועם שליט: "מה יגיד למשפחה הבאה שבנה ייחטף?"

עימות בין מאיר אינדור לנועם שליט: "מה יגיד למשפחה הבאה שבנה ייחטף?"

אתמול, במהלך דיון ב'כנס ירושלים' שנערך במלון דן בירושלים נערך עימות חריף בין מאיר אינדור, יו"ר אלמגור, לבין נעם שליט, אביו של החייל החטוף ( לשעבר) גלעד.

הויכוח בין השניים נסוב על נושא עסקת החמס לשחרור הבן.

"אתה סדין אדום אצל המשפחות שסובלות מהעסקה, ומהידיעה שמחבליהם מסתובבים בחוץ....", אמר אינדור, וקרא לשליט שלא לרוץ לכנסת. כזכור, לפני מספר שבועות הודיע נועם שליט על כוונתו לרוץ לפריימריז במפלגת העבודה.

"אל תנצל את האהדה והפרסום שהצבור העניק לך בשל מצב הבן החטוף - למען ריצה לפריימריס", קרא לעברו אינדור. בהמשך הדברים אמר לו אינדור כי "החמס מרוצה מאד שבוגרי שליט מתברגים בכנסת ובתקשורת. יש להם את שליט בכנסת ואת גולדווסר בתקשורת ש'יעזרו' להם בחטיפה הבאה ויקראו לשלם את המחיר"

"אנחנו באלמגור נאבק נגד התופעה של מיסוד שחרור מחבלים כנורמה ונאבק לפרסום ואמוץ מסקנות ועדת שמגר כנורמה מחייבת וכחוק". שליט התנגד, כמובן, לאימוץ המסקנות, כפי שטען בעבר במהלך דיון בנושא בכנסת.

אינדור הניף מול שליט כותרת על הדלת המסתובבת של עסקת שליט, תוך שהוא מתרה בו: "אתה תהיה אחראי על החטיפה הבאה".

"החלטתי לתקוף אותו אישית", מסביר אינדור את מעשיו, "כי תקופת החסד נגמרה ברגע שהוא הופך להיות פוליטיקאי.מרגע שהוא לוקח את האהדה הצבורית שקיבל בשל מצב בנו למחוזות פוליטיים אנחנו מורידים את הכפפות".

לדבריו, הופעותיו התקשורתיות של שליט מסמלות לרבים ממשפחות השכול והפצועים את נצחונו על אותן משפחות השכול הרבות שהתנגדו לשחרור רוצחי יקיריהם. "הן מזכירות להן את המחבלים שנמצאים בחוץ‬.הן שילמו את המחיר שלא יעשה עליהם את קופתו הצבורית",אמר.

שליט, בדבריו, דיבר על הצורך לחדש את ההרתעה. "צריך להפעיל לחץ על מנהיגי הארגונים שנמצאים בכלא הישראלי. הארגונים האלה צריכים להבין שחטיפת חייליים או אזרחים - לא משתלמת", אמר, והוסיף כי "במשא ומתן שניהלה הממשלה מול החמאס היו טעויות אסטרטגיות מהותיות".

לדברי אינדור, 'מאוחר מדי'. "עכשיו הוא קורא לחדש את ההרתעה?! נו באמת אחרי שהוא הרס אותה?!"...

"מה יגיד למשפחה הבאה שבנה ייחטף, בהיותו חבר כנסת?" - הוא תוהה.
"האם יאמר להם שצריך לשמור על ההרתעה. או שיקרא לשלם את המחיר?! אם הוא ישר עם עצמו ברור שיאמר - לשלם את המחיר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}