כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

שמחת 'יורש העצר' • כך חוגגת בעלזא את אירוסי הנכד

בשעה 18:00 החלה מסיבת האירוסין • למה החגיגה תימשך שלוש שעות בלבד? • ומתי יכנס האדמו"ר? • צפו: חגיגות ב'שטיבלע'ך' של חסידי בעלזא עם היוודע הבשורה

החסידים באמירת מזל-טוב לאדמו"ר. צילום: אנשיל בעק
החסידים באמירת מזל-טוב לאדמו"ר. צילום: אנשיל בעק



חסידות בעלזא תחגוג הערב (ג') את שמחת אירוסי הבחור שלום רוקח, נכדו הבכור של האדמו"ר.

החתן הוא נינו של האדמו"ר מויז'ניץ, נכדו של גאב"ד מאקווא והבן הבכור של בנו יחידו של האדמו"ר מבעלזא.

הכלה היא בת הגאון רבי יחיאל מאיר פנט, חסיד בעלזא, המכהן כמגיד שיעור בישיבת נדבורנא בבני-ברק. אבי הכלה הוא בנו של הגאון רבי אהרן דוד פנט, ראש כולל 'אהבת ציון – זיבנבירגן' בירושלים, וחתן האדמו"ר מגארליץ זצ"ל. במשפחת הכלה מתהדרים ביחוס המגיע עד ל'חתם סופר' ול'דברי חיים' מצאנז.

לאחר שמחת ה'וורט' שנערכה בבית האדמו"ר במתכונת מצומצמת ומשפחתית, תחגוג הערב החסידות את מעמד האירוסין, שייערך בבית המדרש הגדול של החסידות בקרית בעלזא בירושלים.

השמחה תחל בשעה 18:00 בהיכל 'אגרוייסע שטוב'. בשעה 19:00 צפוי האדמו"ר להיכנס לאולם, כשאלפי החסידים הנרגשים יאחלו לו מזל-טוב. לכבוד המאורע הגיעו עשרות חסידי בעלזא מחו"ל, ומהוועדה המכינה נמסר, כי חניון 'רב שפע' הוכשר לקלוט את מאות הרכבים של משתתפי השמחה.

האירוע צפוי להסתיים בשעה 21:00 בערב, אז ייצאו החסידים לשמח שני חתנים יתומים, המתחתנים הערב.

בליל ה'וורט', שעה קלה לאחר סיום האירוע בבית האדמו"ר, זימן האדמו"ר את מי ששימש כשדכן הרשמי - הרב אהרון מושקוביץ, ושלשל לידיו 2000 דולר, תוך שהוא מרעיף עליו ברכות ותשבחות.

מהוועדה המכינה נמסר ל'בחדרי חרדים', כי החתונה תיערך בעוד כשנה וכבר בימים הקרובים ימונו החסידים שיהיו אחראים על הפקת האירוע הגדול.

אלע' חסידים 'מזל טוב'.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}