כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

בָּרְכוּנִי לְשָׁלוֹם • הבעלזער'ס חגגו את הוורט ל'יורש'

חסידי בעלזא חגגו את אירוסי שלום רוקח - נכדו בכורו של האדמו"ר • משה ויסברג מסכם את האירועים ואנשיל בעק לכד את הפרצופים המאושרים וריקוד ה'שדכן' • צפו

האדמו"ר מבעלזא בריקוד. צילום: אנשיל בעק
האדמו"ר מבעלזא בריקוד. צילום: אנשיל בעק



הערב (א') נסגר השידוך המדובר בחצר חסידות בעלזא, כאשר נכדו הבכור של האדמו"ר מבעלזא בא בברית האירוסין.

עם היוודע דבר השמחה נפתחו חגיגות האירוסין של יורש העצר של החסידות: הבחור שלום רוקח, בנו הבכור של רבי אהרן מרדכי רוקח, בנו יחידו של האדמו"ר מבעלזא, וחתנו של גאב"ד מאקווא, החתן הוא נינו של האדמו"ר מוזי'ניץ הזקוק לרחמי שמים מרובים.

'שמחה בחסידות בעלזא • 'יורש העצר', הנכד שלום רוקח - סוגר 'וורט'

הכלה היא בתיה שתחי', בת 19 תלמידת סמינר 'בית מלכה' בבני ברק, בתו של הגאון רבי יחיאל מאיר פנט, חסיד בעלזא, המכהן כמגיד שיעור בישיבת נדבורנא בבני-ברק. אבי הכלה הוא בנו של הרב אהרן דוד פנט בירושלים, וחתן האדמו"ר מגארליץ זצ"ל.




השמועה על השמחה הגדולה בחסידות בעלזא, פשטה במהירות בכל ריכוזי החסידות, בארץ ובעולם. בשטיבלע'ך של החסידות פצחו החסידים בריקודים, ברחבת בית המדרש רקדו החסידים, ובארה"ב מתכוננים חסידים רבים לרכוש כרטיסי טיסה לאירוסין שיתקיימו ביום שלישי בהיכל 'אגרוייסע שטוב' בין השעות 18:00 ל 20:00.

בשעה 20:00 נערך מעמד 'לחיים' בבית הסבא של הכלה הרב אהרן דוד פנט בשכונת עזרת תורה בירושלים.

בשעה 21:00 נערך מעמד 'לחים' בבית האדמו"ר מבעלזא, בזה אחר זה נכנסו המחותנים לבית שם נערכה שמחת 'הוורט'. הרמקולים של צופרי השבת בקריה שוררו ניגוני שמחה והחסידים פרצו בריקודים.

בשעה 22:00 נערכה תפילת מעריב המונית ומיוחדת בהיכל בית המדרש הגדול הסגור בימי השבוע ללתפילות, אך לגודל השמחה בית המדרש נפתח, ולאחר התפילה עברו אלפי החסידים שהגיעו במרוצה מכל רחבי הארץ לאחר מזל טוב להאדמו"ר, לבנו ולחתן המיועד.

שיחת הערב בחסידות בעלזא של חסידות בעלזא היא מהשידוך הפשוט שהאדמו"ר עשה, וכן מהעובדה שהברית של הבחור שלום רוקח היתה בתאריך ד' אדר ב' תשנ"ה לאחר שנולד בכ"ז אדר א'.

צפו בגלריה מהחגיגות:









































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}