כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

בית טובי העיר (חצי יח"צ, לשיפוט דוד)

בית טובי העיר (חצי יח"צ, לשיפוט דוד)

  • כ"ט שבט התשע"ב

בעקבות הגידול המתמיד בתוחלת החיים הממוצעת, העומדת כיום על 79 לגבר ו-83 לאישה, נוצרו בקרב אוכלוסיה זו ביקושים לסביבת חיים עשירה ואיכותית עם מגוון שירותים גבוה מאי פעם.

ציבור זה הפך בשנים האחרונות לאוכלוסייה חזקה שמעוררת ביקושים. חלקם באוכלוסיה כיום עומד על כ 10% וצפוי לעלות עד ל 14% מכלל האוכלוסייה בשנת 2030. המשמעות הישירה היא ביקוש הולך ועולה לדיור מוגן בסטנדרטים גבוהים וברמה שלא הכרנו.

קבוצת המשקיעים PAI - Preferred Asset Israel, בשליטת המשפחות רייכנבך, רוטנר, קוטוף, האנטר וגלוברמן, רכשה את "בית טובי העיר" לפני כשנה. שניים מתוך חמשת השותפים: משפחות רייכנבך ורוטנר עוסקות בענף מזה שנים והינן בעלות ידע וניסיון רב בתחום ומחזיקות למעלה ממאה עשרים בתי דיור מוגן בארה"ב. הקבוצה, רכשה לפני כשנה בעלות של 80 מיליון ש"ח את "בית טובי העיר"- קומפלקס דיור מוגן בן 7 קומות החולש על 18,000 מ"ר ובהם: בית כנסת מהודר, חדר אוכל ענק, בריכת שחיה, מרפאה, ושטחי ציבור גדולים.

מאז רכשה קבוצת PAI את "בית טובי העיר" לפני כשנה, החלה במקום תכנית השקעה של כשלושים מיליון שקל למשך שלוש שנים. מטרת השיפוצים לאפשר לדיירים ליהנות מחוויית מגורים נוחה ומרווחת. על פי החלטת הקבוצה, יורחב המותג של "בית טובי העיר" בירושלים לרשת בתי הדיור המוגן לציבור הדתי המובילה בישראל. במסגרת תכנית הפיתוח יושם דגש על הפעילות התורנית, יוגדל מרכז הבריאות ויוקם בו ספא, ויורחבו שירותי הבריאות והרווחה. בעתיד מתכננים המשקיעים להרחיב את המקום בעוד כ-6000 מ"ר.

מר עמנואל גלוברמן, מנכ"ל "בית טובי העיר" מציין כי: "קבוצת PAI, רואה חשיבות רבה בשדרוג התנאים של הדיירים במקום מבלי לוותר על מראה חדשני ועדכני בסטנדרטים עיצוביים בינלאומיים. השיפוצים נערכים בדירות, בחדרי פאר, בלובי ועוד כעל מלאכת התכנון שקדו טובי האדריכלים ממשרדי כנען שנהב, חברת האדריכלים המובילה בישראל בתחום של הדיור המוגן בישראל. מטרת השיפוץ הנרחב לשדר אלגנטיות ויוקרה לצד סביבה פונקציונלית - מותאמת לצרכי הדיירים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}