כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

חברת המועצה: "פינדרוס איים לשפוך לי את הדם"

לורה ורטון, חברת מועצת עיריית י-ם מטעם סיעת מרצ הגישה תלונה למשטרה נגד יצחק פינדרוס • הטענה: איום ברצח בלשכת ראש העיר • כך התגוללה הפרשייה

פינדרוס. צילום: קובי הר צבי
פינדרוס. צילום: קובי הר צבי

לורה ורטון, חברת מועצת העיר ירושלים מסיעת מרצ, הגישה תלונה במשטרה נגד סגן ראש העיר, יצחק פינדרוס בטענה כי איים עליה ברצח.

הסיפור ארע בשבוע שעבר: ביום חמישי האחרון במהלך ישיבת הנהלת העירייה בלשכתו של ראש העיר נכנס סגן ראש העיר המודח – אלי שמחיוף לחדר הישיבות. ברקת הפסיק את הישיבה ודרש משמחיוף לצאת. לטענת ברקת, על פי היעוץ המשפטי שקיבל – מעורבותו של שמחיוף בפרשיית הולילנד – אינה מאפשרת לו להשתתף בישיבות.

שמחיוף התעקש להישאר בישיבה וטען כי הישיבה אינה נחשבת לוועדה ולפיכך מותר לו לשבת בה. הישיבה התפוצצה לאחר שחברי המועצה הדתיים התייצבו לצידו של שמחיוף וטענו כי התנהגותו של ברקת גובלת בשפיכות דמים.

לאחר שהישיבה התפוצצה נכנס פינדרוס לחדרו של ברקת, שם פגש את חברת המועצה לורה ורטון.
חברת המועצה שאלה את פינדרוס בהתגרות: "האם זו לא שפיכות דמים שאתה נכנס לתוך חדרו של ראש העיר?". לטענתה, פינדרוס האדים מכעס ואמר לה: "תזהרי שאני לא אשפוך את דמך".

הבוקר הגישה ורטון תלונה למשטרה בטענה כי פינדרוס איים עליה.

מאיר מרגלית חבר בסיעתה של ורטון אמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "באוזניים חילונית המשמעות של הדברים היא אחרת לגמרי אך לורה לקחה את זה ברצינות והתחושה שלה הייתה קשה מאד. אני מקווה שניר ברקת יתעשת ויזמין את הצדדים לפגישת סולחה בלשכתו. ריזמנו לברקת שמוטב שיפעל – אך הוא התעלם. ההתעלמות שלו הביאה לתלונה שלה במשטרה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}