כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

איך ממתינים לתוצאות הבדיקה? מתפללים ומתחזקים

לקראת קבלת תוצאות בדיקה רפואית, יתכנסו בני משפחתו ותלמידיו של הגר"י יוסף לתפילה בכותל • בנו מגלה ל'בחדרי חרדים': מי הורה לאביו להמשיך בסדר יום שגרתי?

הרב יעקב יוסף. צילום: ארכיון
הרב יעקב יוסף. צילום: ארכיון

מחר (ד') תיערך תפילת רבים ברחבת הכותל המערבי לרפואתו של הרה"ג יעקב חי יוסף הסובל ממחלה ממאירה וקטלנית בלבלב.

עצרת התפילה תתקיים ברחבת הכותל בשעה 15:30 וישתתפו בה רבנים מכל גווני הקשת. מי שינהל את העצרת ויעבור לפני התיבה הוא המקובל הרב יעקב עדס.

הרב יוסף סובל מתופעות לוואי קשות בעקבות המחלה והטיפולים.

אתמול הוא עבר בדיקת סי.טי. במכון שרת בבית החולים 'הדסה עין כרם'. תוצאותיה יבהירו האם הטיפולים הרפואיים שעבר הרב בתקופה האחרונה - הועילו. בקרב בני משפחתו של הרב מקווים באמונה שלמה כי חל שיפור במצבו בזכות התפילות.

יונתן יוסף, בנו של הרב, מספר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' על מצבו הרפואי: "אבא עבר טיפולים כימותרפיים קשים מאד בתקופה האחרונה. מדובר במחלה המוגדרת ברפואה כקשה מאד, אך למרות הכאבים והטיפולים הארוכים אבא ממשיך בסדר יומו הרגיל.

"גם סבי, הגר"ע יוסף וגם המקובל הרב עדס אמרו לאבא שהתורה מגנה ומצלה ולכן טוב שימשיך בסדר יומו התורני. הרב עדס גם המליץ למשפחה להפיץ את תורתו ההלכתית של אבא ברבים ואנחנו מקווים להקים בתקופה הקרובה קרן שמטרתה להפיץ בכל דרך את תורתו".

הבן מספר כי אנשים רבים תומכים ומתחזקים לרפואתו של אביו. "התקשר אליי לאחרונה אדם שאינו דתי וסיפר לי כי הוא קיבל על עצמו לא ךקלל יותר, קבלה לרפואתו של הרב. גם בחורי ישיבות רבים מספרים על כך שקיבלו על עצמם תענית דיבור במהלך הלימוד לרפואתו של אבי.

"תפילתו של כל יהודי מתקבלת, ולכן כל מי שיכול לעצור לרגע ולומר פרק תהילים לרפואתו - והיה זה שכרו".

הציבור נקרא להעתיר בתפילה עבור הרב יעקב חי בן מרגלית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}