כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

שמחיוף מינה 'ממשיך' • הסגן: שלמה ברסקה

בלעדי • אלי שמחיוף, מינה את שלמה ברסקה שיכהן במקומו כסגן ראש עיריית ירושלים • לפי הסיכום, שמחיוף יישאר בלשכתו, וימשיך לכהן כמשנה לראש העיר

אלי שמחיוף. לא הולך הביתה. צילום: ארכיון
אלי שמחיוף. לא הולך הביתה. צילום: ארכיון



פרסום ראשון: חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם ש"ס, שלמה ברסקה, ימונה לסגן ראש העיר החדש מטעם סיעתו, במסגרת ישיבת המועצה ביום חמישי הקרוב.

מינויו החדש של ברסקה בא על רקע פיטורי יו"ר הסיעה, אלי שמחיוף בשל מעורבותו בפרשת הולילנד.

המהלך קרם עור וגידים בימים האחרונים ומי שהוביל אותו היה אלי שמחיוף בעצמו.

על פי הסכם פנימי בין הצדדים, שמחיוף יישאר בבניין המרכזי בעירייה לצד הסגנים האחרים וצוות העובדים הכולל, מזכירותיו, עוזרו האישי, יוני משריקי ועוד נוספים ימשיכו לשמש אותו. וחבר המועצה, שלמה ברסקה יישאר לשבת בלשכתו הקבועה, בבניין הרביעי בכיכר ספרא.

המינוי יובא לאישור ישיבת המועצה ביום חמישי הקרוב - אך עדיין מוקדם לחגוג את כניסתו לתפקיד, שכן רק לפני שעה קלה הוכנסה ההצעה לסדר היום וייתכנו שינויים או תקלות שעלולים לעכב את המהלך.

מדובר במהלך שנעשה על דעת כל חברי הסיעה. "אין כאן מקלות ברגליים לאלי שמחיוף", אומר גורם בסיעה הירושלמית בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. ומוסיף: "המהלך נעשה תוך הבנות בין חברים".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בהסכם הקואליציוני בין ש"ס לראש העיר, ניר ברקת הסיעה זכאית גם לתפקיד סגנות ראש העיר וגם לתפקיד המשנה לראש העיר. בהתאם לכך, ברסקה ישמש בתפקיד הסגן החדש ואילו שמחיוף יישא את התואר: המשנה לראש העיר.

יישאר בלשכתו. שמחיוף. צילום: בחדרי חרדיםצילום: יישאר בלשכתו. שמחיוף. צילום: בחדרי חרדים
יישאר בלשכתו. שמחיוף. צילום: בחדרי חרדים


הכי נכון

אלי שמחיוף אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "יזמתי את המהלך כי חשבתי שהוא הכי נכון לעשות. כמובן שביקשתי את ברכתו של הגר"ע יוסף ויו"ר התנועה הארצית, השר אלי ישי - והם אכן נתנו את ברכתם למהלך".

שמחיוף אף מוסיף כי ראש העיר העניק את אישורו העקרוני למהלך, "סגרתי את הנושא מול ניר ברקת והוא נתן את אישורו העקרוני. לסיום הוא אומר: "אני מאחל הצלחה רבה לחברי בסיעה שלמה ברסקה בתפקידו החדש".

אשר מישאלי חבר סיעת ש"ס, שחפץ בעבר בתפקיד הסגנות אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "אני מברך על ההחלטה שמטרתה חילופי התפקידים בסיעה. אני מאחל לרב שלמה ברסקה הרבה הצלחה. אני בטוח שעם ניסיונו המבורך, תהיה תרומתו גדולה וברוכה".

מישאלי אף הוסיף כי בש"ס הירושלמית כבר מסתכלים קדימה לבחירות הקרובות. "בתקווה שאז כבר יהיו לנו 2 כסאות סגנות בעירייה".

בעיריית ירושלים סירבו להתייחס לידיעה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}