כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

"הרופאים מודאגים; דלקת בגופו של הגרי"ש אלישיב"

לאחר התייעצות רופאים, הוחלט שלא להסיר את מכשירי ההנשמה • הסיבה: מים בריאות, חום הגוף ודלקת • העתירו לרפואת רבי יוסף שלום בן חיה מושא • ידיעה מתעדכנת

הגרי"ש אלישיב. צילום ארכיון
הגרי"ש אלישיב. צילום ארכיון

יום חמישי, 10:00 בבוקר:

מצבו הבריאותי של הגרי"ש אלישיב, המאושפז מאז יום ראשון האחרון בבית החולים 'שערי צדק', אמנם יציב - אך הרופאים חוששים ומודאגים.

"המצב מסוכן מאד. הרב בין שמים לארץ. יש לום חום גבוה ודלקת מסוכנת", כך אומרים מקורבי הרב, השוהים במחלקת טיפול נמרץ קרדיולוגית בסמוך למיטת חוליו.

"בימים האחרונים, בכל שעה שנערכה תפילת רבים, חל שיפור קל במצב", הם מוסיפים. "אבל כעת המצב חמור מאד. וגדולי ישראל קוראים לכל יהודי באשר הוא: להתפלל לרפואתו של הרב".

עוד בנושא:
הגר"ע יוסף הקדיש שיעורו לרפואת הגרי"ש אלישיב • צפו

אתמול (ד', 20:00), התכנסו בכירי הרופאים מבית החולים 'שערי צדק' ו'תל השומר' במחלקה הקרדיולוגית להתייעצות בנוגע להמשך הטיפול בגרי"ש. בתום ההתייעצות שנמשכה שעה ארוכה, הוחלט שלא להפסיק את ההנשמה.

לדברי עסקנים רפואיים המעורים במצבו הבריאותי של הגרי"ש, משמעות ההחלטה היא שאין אפשרות לטפל לפי שעה בריאות ולנקז את המים שהצטברו, מה שהיה מביא לשיפור נוסף במצבו. "העובדה שלא מסירים את ההנשמה ולא מטפלים בריאות יכולה לגרום להידרדרות חמורה, עד כדי סכנת חיים של ממש", אומר עסקן רפואי.

בנוסף, בשעות האחרונות גילו הרופאים דלקת וחום גבוה.

בני משפחתו של הרב מבקשים שלא להיתפס לשאננות ולהמשיך בתפילות.

גם אתמול (יום ד') נערכות תפילות רבים בכל רחבי הארץ. המוקד המרכזי בירושלים הוא בבית מדרשו של הגרי"ש אלישיב, שנפתח גם לעזרת נשים, שם נאמרו תהילים מול ארון קודש פתוח.

בנוסף, בני משפחתו של הגרי"ש נסעו לתפילה בקבר רחל.

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואת רבי יוסף שלום בן חיה מושא לרפואה שלימה בתוך שאר חולי עמו ישראל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}