נתב"ג: מכונות שיקוף ביטחוני הועברו מטרמינל 1 הישן לטרמינל 3
כדי לאפשר פעילות חלק מחברות תעופה זרות בנתב"ג: רשות שדות התועפה (רש"ת) העבירה מטרמינל 1 הישן מכונות שיקוף לבדיקות ביטחוניות למפלס התחתון בטרמינל
- י"ג שבט התשע"ב
- 1 תגובות
צילום: אילוסטרציה
רשות שדות התעופה (רש"ת) העבירה מכונות שיקוף לבדיקות ביטחוניות מטרמינל 1 הישן למפלס התחתון (אזור G) באולם הנוסעים בטרמינל 3 - זאת כדי לאפשר את המשך פעילותן של חברות תעופה זרות במקום, כך נודע היום (ב') ל-TheMarker.
קודם לכן נפגע שירות הנוסעים בנתב"ג עקב העתקת פעילותן של חברות תעופה מאולם הנוסעים התחתון לאולם היוצאים הכללי בטרמינל 3, כתוצאה מבעיות במכונות השיקוף המשמשות לבדיקה הביטחונית באותו אזור.
על חברות התעופה אשר פועלות באזור G של האולם התחתון נמנות לופטהנזה, אוסטריין איירליינס, לוט, יו.אס איירווייס וחברות שכר. נוסעיהן נאלצו לעבור בחודש האחרון את תהליך הבדיקה הביטחונית ותהליך העלייה למטוס (הצ'ק אין) יחד עם נוסעי כל הטיסות היוצאות מאולם הנוסעים הכללי.
אלא שלרשות נוסעי חברות אלה לא הועמדו משרדי כירטוס באזור הפעולה החדש, ואלה המשיכו לעבוד מהמפלס התחתון. לפיכך, נאלצו נוסעים להתרוצץ הלוך ושוב בין שתי הקומות על מנת להסדיר את כרטיסי הטיסה שלהם. מנהלים בחברות תעופה התלוננו בעניין זה, לפני רש"ת ודרשו למצוא פתרון לוגיסטי לבעיית השירות לנוסעים וביקשו לשוב ולפעול מהמתחם התחתון.
מרשות שדות התעופה (רש"ת) נמסר בתגובה, כי "רש"ת עושה הכל כדי לשפר את השירות לשביעות רצונם של הנוסעים ושל חברות התעופה".
קודם לכן נפגע שירות הנוסעים בנתב"ג עקב העתקת פעילותן של חברות תעופה מאולם הנוסעים התחתון לאולם היוצאים הכללי בטרמינל 3, כתוצאה מבעיות במכונות השיקוף המשמשות לבדיקה הביטחונית באותו אזור.
על חברות התעופה אשר פועלות באזור G של האולם התחתון נמנות לופטהנזה, אוסטריין איירליינס, לוט, יו.אס איירווייס וחברות שכר. נוסעיהן נאלצו לעבור בחודש האחרון את תהליך הבדיקה הביטחונית ותהליך העלייה למטוס (הצ'ק אין) יחד עם נוסעי כל הטיסות היוצאות מאולם הנוסעים הכללי.
אלא שלרשות נוסעי חברות אלה לא הועמדו משרדי כירטוס באזור הפעולה החדש, ואלה המשיכו לעבוד מהמפלס התחתון. לפיכך, נאלצו נוסעים להתרוצץ הלוך ושוב בין שתי הקומות על מנת להסדיר את כרטיסי הטיסה שלהם. מנהלים בחברות תעופה התלוננו בעניין זה, לפני רש"ת ודרשו למצוא פתרון לוגיסטי לבעיית השירות לנוסעים וביקשו לשוב ולפעול מהמתחם התחתון.
מרשות שדות התעופה (רש"ת) נמסר בתגובה, כי "רש"ת עושה הכל כדי לשפר את השירות לשביעות רצונם של הנוסעים ושל חברות התעופה".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות