כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

שר הביטחון והרמטכ"ל סיירו בפיקוד הצפון לבחינת היערכות הכוחות בגזרה

שר הביטחון והרמטכ"ל סיירו בפיקוד הצפון לבחינת היערכות הכוחות בגזרה

במהלך הסיור המשותף אמר השר אהוד ברק כי נוכח האפשרות להפרות סדר באזור "צה"ל נערך ומתכונן לכל האפשרויות" תוך גיבוש דרכי פעולה לשמירה על הריבונות הישראלית והסדר הציבורי

שר הביטחון אהוד ברק והרמטכ"ל רא"ל בני גנץ, ערכו היום (שלישי) סיור משותף בפיקוד הצפון, לבדיקת מוכנות כוחות צה"ל בגזרה. אל הסיור התלווה מפקד פיקוד הצפון, האלוף יאיר גולן.

במהלך הסיור אמר שר הביטחון כי הביקור נערך "ערב אירועי ספטמבר" בגזרה "שהיו בה אירועים במהלך יום הנאכסה. באותה גזרה, גם פה וגם במג'דל שמס, צה"ל נערך ומתכונן לכל האפשרויות, גם כאן באוגדת 36, גם ביהודה ושומרון בתיאום עם משטרת ישראל בכל הגזרות".

שר הביטחון הוסיף כי "כוחות נוספים נערכו, גם השתלמויות וגם הכנות מקיפות בהנחיית ובהובלה של הרמטכ"ל, וגובשו דרכי הפעולה כדי לנסות ולמנוע השתוללות של אלימות, אובדן חיים ונזקים אחרים לריבונות ישראל או לסדר הציבורי באזורים שבשליטתנו. אני מקווה שזה יעבור ללא אלימות, אבל אנחנו מתכוננים היטב גם לאפשרויות האחרות".

השר ברק הוסיף והעריך כי במערכת הביטחון, נכון להיום, "לא רואים סיבה שמי מיריבינו ייזום מערכה כוללת רחבה נגד ישראל בימים האלה. אני משוכנע שאויבנו לא יעזו להשתמש בנשק כימי כנגד ישראל, ככל שיש להם כזה, לא כעת ולא בעתיד. הם יודעים היטב מדוע לא כדאי להם אפילו לחשוב על שימוש בנשק כימי כלפי ישראל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}