כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

השגחה פרטית • ביטל הופעה בקונצרט וזכה בלוטו

החזן מאיר שטרית קיבל הזמנה להופיע באירוע חזנות • לאחר שהתברר לו כי מדובר באירוע מעורב - ביטל השתתפותו • יום למחרת זכה בלוטו - בדיוק את הסכום שהפסיד

אירוע חזנות. תמונת אילוסטרציה
אירוע חזנות. תמונת אילוסטרציה

הסיפור אותו תקראו בשורות הבאות הוא סיפור כמעט-ניסי הממחיש את ההשגחה העליונה המלווה את כל מי שרק מאמין.

ביום ה' הקרוב היה אמור להופיע החזן מאיר שטרית, תושב העיר בני ברק באירוע חזנות מעורב בתל-אביב. במוצאי שבת גילה לראשונה שטרית כי האירוע יתקיים ללא הפרדה בין נשים וגברים.

התשלום שהיה אמור לקבל שטרית עבור השתתפותו באירוע עמד על סך של 2400 שקלים.

החזן עמד בפני דילמה לא פשוטה. מצד אחד עמד בפניו הפיתוי של השתתפות באירוע גדולה המביא בכנפיו חשיפה גדולה לשוחרי החזנות. מאידך, מדובר באירוע מעורב שעל ביטולו עלולים המארגנים לגבות ממנו כסף רב.

לאחר ההתלבטות ובעצה אחת עם רבניו החליט החזן לוותר על ההשתתפות באירוע למרות הנזקים הכרוכים בכך.

בבוקר שלאחר ההחלטה הקשה ניגש שטרית לדוכן הפיס על מנת לבדוק את טופס הלוטו אותו הוא מילא. בעל הדוכן הודיע לו בחיוך כי הוא זכה ב-2400 ₪. בדיוק הסכום אותו היה אמור להרוויח אם היה משתתף באירוע המעורב.

אלא שכאן לא הסתיים הסיפור. שטרית שזכה להארה שמימית החליט לערוך אירוע הודאה בהשתתפות בני משפחתו. הוא קנה מעט כיבוד וסיפר לבני המשפחה את הסיפור הניסי.

עלות הכיבוד שקנה החזן לכבוד האירוע עמד על סך של 200 שקלים. בשעות הערב הוא יצא לאירוע פרטי בכדי לשמח את המשתתפים. אחד המשתתפים שנהנה משירתו, שלף שטר אדום בן 200 שקלים ונתן לחזן המופתע.

"כאן נסגר המעגל", מספר שטרית בהתרגשות ל'בחדרי חרדים'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}