כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

"שרה נתניהו טיפלה במסירות - טרה לא נקפה אצבע"

בלעדי • חרדי שאביו אושפז יחד עם שמואל בן ארצי מעיד על מה שראה: "המטפלת לא נקפה אצבע - אין פלא שסולקה" • ולא תאמינו מה עשה ביבי כאשר אחת המאושפזות נפטרה

שמואל בן ארצי
שמואל בן ארצי



יממה לאחר שפרסמתי את הטור 'העובדת בעיניים - ההסתה נגד משפחת נתניהו', התקבלה שיחת טלפון במכשיר הסלולרי שלי: על הקו היה חרדי שהציג עצמו בשמו המלא (שלא לפרסום), איש מוכר, שלצורך הכתבה נכנה אותו יוסי.

לפני כחמישה שבועות השתחרר אביו של יוסי מאשפוז של כחודשיים ביחידת הלב, בקומה השמינית של בית החולים 'הדסה עין כרם'. הוא שכב שם בחדר די גדול, עם שש מיטות, כשאחד משכניו לחדר הוא לא אחר מאשר שמואל בן ארצי, אביה של שרה נתניהו.

העובדת בעיניים • ההסתה נגד משפחת נתניהו

לפני מספר ימים, כשהחלו הדיווחים השליליים בכלי התקשורת (החילונים) נגד שרה נתניהו, הוא רתח מזעם והחליט להתקשר אלינו מיוזמתו, כדי 'לעשות קצת סדר' בסיפור.

"הסיפורים של טארה, העובדת הנפאלית, נשמעו לי הזויים לגמרי!", הוא אומר, והכעס בוקע מגרונו. "שרה הייתה מגיעה כל יום אל אביה, מאכילה אותו, משכנעת אותו לקחת את התרופות - משימה לא פשוטה לכשעצמה - ומטפלת בו. פעמים רבות הגיעה מלווה בשני בניה, גם הבן החייל הגיע מעת לעת, אם כי הקטן הגיע יותר. עמדתי נפעם מול המסירות של הבת לאביה. לעומת זאת, טארה, המטפלת, נהגה לשבת מחוץ לחדר, בעמדת העיתונאים, היא פשוט כמעט לא עשתה כלום!"

יוסי נשמע בהחלט מתוסכל - הוא מתקשה להאמין שמישהו 'קונה' את הסיפורים של טארה: "לי ברור שעיתונאים ששהו איתה מחוץ לחדר, הם אלו שנתנו לה את הרעיונות בראש, אבל קשה לי כמובן להוכיח את זה, כי לא הקשבתי לשיחות שלהם, הייתי עסוק בטיפול בבן משפחתי.

"מה שברור לי הוא שהיא כמעט לא עשתה דבר. פעם בשעתיים ביקשו ממנה להביא איזה לבן או משהו דומה, אבל גם את זה ברוב המקרים הבנים עשו. שרה נתניהו ממש אישה טובה, עקבתי אחריה, אחרי המסירות שלה, אני לא יכול לראות איך שופכים את דמה".

הרים טלפונים. נתניהו. צילום: יוסי פורמנסקיצילום: הרים טלפונים. נתניהו. צילום: יוסי פורמנסקי
הרים טלפונים. נתניהו. צילום: יוסי פורמנסקי


נתניהו טיפל בקבורה

• היית עד למריבה כלשהי בין שרה לבין המטפלת?

"לא, ממש לא. שרה הייתה מרוכזת בטיפול באביה, כמו היה מובן מאליו שהמטפלת לא צריכה לעשות כלום.

"תמיד שאלתי את עצמי מה היא בכלל עושה שם ועל מה משלמים לה. בכלל, שרה הייתה אדיבה גם לשאר החולים, תמיד שאלה בשלום בן משפחתי, התעניינה בשלום החולים. גם נתניהו, ראש הממשלה, כשהיה מגיע, היה מברך את כל החולים ברפואה שלמה, מתעניין. הם בפירוש התנהגו איתנו נחמד, בגובה העיניים, לא הרגשנו לרגע שמדובר באיש המנהל את המדינה ורעייתו".

• ראש הממשלה ביקר הרבה במקום?

"כן, הוא הגיע כמה פעמים בשבוע, עזר לשרה בטיפול ודאג להביא רופאים מומחים. אני זוכר מקרה בו אשה מבוגרת ששכבה בחדר נפטרה. באותה שעה היה שם בדיוק נתניהו. הוא התיישב על כסא והחל להרים טלפונים לארגון הלוויה. הייתי בהלם. בכל זאת מדובר בראש ממשלה. אבל הוא עזר כאילו היה סתם יהודי טוב שרוצה לעזור. הייתה שם בירוקרטיה די סבוכה, כי האישה היא לא מהארץ. אבל הוא סידר לה את כל הדרוש".

• האבטחה לא הקשתה עליכם?

"לא, ממש לא: המאבטחים של שרה הוצבו בפתח החדר, וביבי הגיע בליווי המאבטחים שלו. אבל אנחנו נכנסנו בלי בעיה, אמרנו להם למי אנו מגיעים, והם הכניסו אותנו לחדר. לדעתי זו בושה שעיתונות נוהגת כך ברעיית ראש ממשלה. קצת כבוד! זה צרם לי, גם כחרדי, אבל בעיקר כיהודי".

שרה נתניהו והשר אלי ישי צילום: שרה נתניהו והשר אלי ישי
שרה נתניהו והשר אלי ישי


נלחמת על חיי אביה

הבוקר (א') התייחס לפרשה גם דובר משפחת נתניהו, עופר לפלר. הוא התלונן על הסיקור התקשורתי וטען ששופכים את דמה של אשת ראש הממשלה.

הדובר גם מחה על הדרישה לבדיקת פוליגרף מצד עורך דינה של ליליאן פרץ, מנהלת משק הבית לשעבר של משפחת נתניהו. עורך הדין אסף סארף, פרקליטה של פרץ, מנהלת משק הבית לשעבר של משפחת נתניהו, התארח באולפן ודרש כי שרה נתניהו תעבור בדיקת פוליגרף. לדברים הללו התייחס בשיחתו לפלר, אשר טען כי משפטה של פרץ עדיין מתנהל וכי יש לאפשר להליך להסתיים.

בנוסף, הוא מסר כי לדעתו, מדובר אך ורק בתרגיל של עורך הדין.

כשנשאל לגבי שרה נתניהו, אמר לפלר כי אינו מכיר את המשפחה במשך שנים, אך מהכרותו עם אשת ראש הממשלה, הוא גילה אישה שדואגת לאביה ונלחמת על חייו במשך חודשים.

הוא הוסיף כי הגברת נתניהו פגשה מטפלת זרה שלא ביצעה את עבודתה, ועל כן עשתה הכל על מנת להחליפה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}