כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

חשיפה • גולדשטיין קיבל דרכון ואישור מישראל. מתי יגיע לארץ?

חשיפה • גולדשטיין קיבל דרכון ואישור מישראל. מתי יגיע לארץ?

כמעט שבוע לאחר פסיקת בית המשפט היפני לפיו הבחור יואל זאב גולדשטיין נמצא נקי מאשמה קיבל גולדשטיין את דרכונו ואישור מעבר מהקונסוליה הישראלית. על פי הערכה, בימים הקרובים הוא ישוב לישראל.

ביום שני שעבר, הופתעו נוכחי אולם בית המשפט ביפן לשמוע את פסיקתו של השופט לפיו הבחור יואל זאב גולדשטיין, שהיה חשוד בהברחת כמות סמים הגדולה בתולדות המדינה נמצא זכאי מכל 11 הסעיפים בהם היה חשוד.

מיד לאחר הפסיקה החלו העסקנים ועורכי דינו של גולדשטיין לפעול נמרצות להשיג לו דרכון וויזה כדי שיוכל לצאת מהמדינה ללא בעיה.

כעת, מנסים ליצור דרך אפשרית להביאו ארצה. הבעיה העומדת בפני המטפלים בפרשה, היא הטיסה לישראל. כידוע, לא קיימת טיסה ישירה מיפן לישראל וניתן להגיע לישראל רק דרך ארצות שונות.

מדינות אירופה הם אינן אפשרות קיימת מבחינת מסלול הדרך של הבחור שכן הוא עבר עבירה בהולנד שם הוא יכול לעמוד למשפט על עבירות שטרם נשפט. בנוסף, בשל איחוד האירופי והפרלמנט קיים חשש שאם ינחת באחת מ-48 מדינות האירופאיות הוא יוסגר להולנד שם עלול לעלות למשפט.

האפשרות היחידה היא להעבירו דרך קוראיה או ארה"ב.

בשל כך, פועלים הגורמים הרלוונטיים להסדיר את העברתו בדרך זו ולהסדיר את פעולות ההגירה הנצרכות.

בני המשפחה נשמו בשעות האחרונות לרווחה לאחר שנודע להם בשורה לא פחות משמחת מהחלטת בית המשפט. התובע הודיע בשיחה סגורה עם האסיר כי הוא לא מתכוון להגיש ערעור נגד ההחלטה של בית המשפט. "מדובר בהחלטה היסטורית במדינה כמו יפן", אמרו העסקנים.

עו"ד מרדכי ציבין, שייצג את גולדשטיין סיפר השבוע ל'בחדרי חרדים': "מדובר בניצחון היסטורי וגדול שאפשר לראות אותו רק כנס גדול".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}