כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

משרד התחבורה שינה מסלולי קווים בת"א - ושכח להודיע לנוסעים

משרד התחבורה: השינויים עודכנו באתר האינטרנט של חברת דן ובאמצעות הנהגים; קווי האוטובוסים יתוגברו לקראת ההפגנה ביום שבת

  • ג' אלול התשע"א
צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי

מסלולם של לא פחות מ-12 קווים השתנה הבוקר במסגרת שיפורים ברפורמת התחבורה הציבורית, אבל הנוסעים המופתעים גילו זאת רק אחרי שעלו על האוטובוס. משרד התחבורה ומנהלת הרפורמה בנתיבי איילון לא פרסמו את השינויים לציבור, והסתפקו בהודעה קצרה באתר הרפורמה. ל-TheMarker הגיעו דיווחים על צעקות וכעס בכמה אוטובוסים, ועל מקרה אחד בו הנהג התנצל, ולא לקח כסף מהנוסעים שלא הגיעו ליעדם.

במשרד התחבורה אמרו בתגובה: "מדובר בשינויים מינוריים ונקודתיים במספר קווים בודדים, אשר לא משנים את שגרת הנסיעה בקווים אלו. השינויים עודכנו באתר האינטרנט של חברת דן ובאמצעות הנהגים, כנהוג בשינויים בסדר הגודל הזה בכל הערים בארץ".

בין השינויים - קו 289 ייסע למרכז הירידים, ולא ימשיך למסוף עתידים. קו 89 לא ימשיך לרמת החי"ל אלא ייסע לרחוב שלונסקי, פנחס רוזן וייסע דרך רמת החי"ל עד למסוף עתידים. קו 42 יחזור למסלולו הקודם, וייסע בדרך בגין ולא דרך שד' רוטשילד. תחנות התווספו לקו 3 וקו 6, ואילו הקווים 31 ו-33 יעברו דרך בתי ספר בשעות הבוקר.

שינויים נערכו גם בקווים 43, 65, 139, 60 ,160, 129 ועוד. את הפרטים המלאים אפשר למצוא באתר busline.co.il ובאתר של ארגון "תחבורה בדרך שלנו".

במשרד התחבורה למדו מהעצרות ההמוניות הקודמות, ולקראת "עצרת המיליון" במוצאי שבת תוגברו קווים רבים. חברות התחבורה הונחו להעמיד נהגים ברזרבה, השירות יהיה ביקוש, נסיעות בין עירוניות יתוגברו ב-10% לפחות והפעלתן תוארך עד חצות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}