כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

יממה לפני פתיחת הלימודים: ה'כיפה' הגיעה לאשדוד

שני סוללות של מערכת 'כיפת ברזל' הוצבו בדרום הארץ, והיום, יממה לפני פתיחת שנת הלימודים, הוצבה 'כיפה' נוספת באשדוד • ראש העיר: "בשורה של ממש"

מערכת כיפת ברזל. צילום ארכיון
מערכת כיפת ברזל. צילום ארכיון

סוללה שלישית של מערכת "כיפת ברזל" הוצבה היום (ד') להגנה על העיר אשדוד, יממה לפני פתיחת שנת הלימודים. מדובר במהלך משמעותי אותו הוביל הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ, בסיוע לוחמי ההגנה האווירית, אנשי משרד הביטחון והתעשיות הביטחוניות, שהצליחו לקצר את לוחות הזמנים המתוכננים ולהציב את הסוללה מבעוד מועד. כידוע, שתי סוללות נוספות כבר מוצבות באזור באר שבע ואשקלון.

עם תחילת ההסלמה הנוכחית בדרום מצאו עצמם תושבי אשדוד, העיר החמישית בגודלה בארץ, ללא הגנה כאשר שתי המערכות הקיימות כבר הוצבו בבאר שבע ובאשקלון.

בעקבות ירי רקטות הגראד שנורו בשבועות האחרונים לעבר אשדוד, הציב צה"ל מחדש את מערכת כיפת ברזל בפאתי העיר. בעבר הוצבה המערכת בעיר אך הוזזה ממקומה כעבור זמן קצר.

ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי, אמר: "אין ספק שהעיתוי של הצבת מערכת כיפת ברזל בפתחה של שנת הלימודים מהווה בשורה משמחת ומוסיפה לתחושת הביטחון של התושבים. חשוב מאוד להקפיד ביתר שאת על הוראות פיקוד העורף בזמן ירי רקטות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}