כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

מפקד פיקוד הדרום בחן מוכנות הכוחות בגבול ישראל-מצרים - הרמטכ"ל על החמאס

הרמטכ"ל: "חמאס צריך לדעת – פגיעה בישראל תביא עליהם מכה קשה"

האלוף טל רוסו קיים הערכת מצב בשטח בהשתתפות פיקוד כלל הכוחות בגזרה, זאת כדי לבחון את מוכנות והיערכות הכוחות לאירועי טרור אפשריים באזור

מפקד פיקוד הדרום, האלוף טל רוסו, סייר הבוקר (רביעי) ב"עוצבת אדום" וביצע הערכת מצב בשטח בהשתתפות פיקוד כלל הכוחות בגזרה ובראשם מפקד "אוגדת אדום", תא"ל תמיר ידעי.

אלוף רוסו בחן את מוכנות והערכות הכוחות לאירוע טרור נוסף בגזרה, שיבח את הלוחמים והמפקדים על פעילותם היעילה בזמן האירוע לפני כשבועיים ובחן את כלל הדרכים כדי לאפשר את חזרתם לשגרה של תושבי האזור.

פעילות כוחות צה"ל בגזרה הינה פועל יוצא של הנחיית הרמטכ"ל השבוע, על תגבור כוחות צה"ל בדרום רצועת עזה ובגבול ישראל-מצרים, זאת נוכח התרעה קונקרטית כי בכוונת ארגון הג'יהאד האסלאמי לבצע פיגוע באזור. הפרטים הועברו בערוצי הקישור והתיאום אל מול המצרים. צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס אחראי לכל פעילות חבלנית עוינת המתקיימת או יוצאת מרצועת עזה.

הרמטכ"ל גנץ השתתף אמש בטקס ההתייחדות עם זכר 427 חללי חיל הים, בדבריו התייחס לאירועים האקטואליים האחרונים בדרום הארץ ולאתגרים הביטחוניים העומדים על סדר יומו של צה"ל. "האירוע הזה מתקיים תחת עננה כבדה של מתיחות בגזרות השונות. הירי המתמשך על יישובי הדרום, לרבות על העיר אשדוד, פיגוע הדריסה בתל אביב והפיגוע הקשה שהיה בגבול מצרים לפני פחות משבועיים - מוכיחים לנו פעם נוספת שמלבד לשמור על השקט באזור, עלינו להתכונן לכל איום".

"החמאס וארגוני הטרור בעזה צריכים לדעת שכל פגיעה במדינת ישראל תביא מכה קשה אף יותר ולא נכון להם לבדוק את עוצמת כוחנו", הדגיש הרמטכ"ל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}