כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

עיר התורה והחסד? • העירייה 'תנקה' את קופות הצדקה

לאחר שניקו את המדרכות מבסטות שהפריעו להולכי הרגל, מתכננת עיריית ב"ב 'לנקות' את העיר מקופות הצדקה המוצבות בקרנות הרחוב • בפנים: התמונות שהביאו להחלטה

קופות הצדקה בסמוך לאיצקוביץ'. צילום: בחדרי חרדים
קופות הצדקה בסמוך לאיצקוביץ'. צילום: בחדרי חרדים

עיריית בני ברק מתכוונת בשבועות הקרובים לצאת לתוכנית נוספת לניקוי המדרכות לטובת התושבים. הפעם מדובר בהורדת קופות הצדקה הנמצאות על המדרכות, עמודי התאורה, החשמל ותחנות האוטובוסים.

כזכור, בעבר הוציאה עיריית בני ברק את מבצע "מחזירים את המדרכות לתושבים". תוך ימים ספורים פינתה העירייה את הבסטות של כל הסוחרים בעיר ופינתה את המדרכות לטובת התושבים.

בעקבות כך, חבר הנהלת העיר וראש אגף התשתיות והפיתוח בעיר, מיכאל קקון פנה לראש העיר ולחברי המועצה בהצעה להסיר את קופות הצדקה הגורמות להפרעה לתושבי העיר.

קקון הגיש לחברי המועצה חוברת עם תמונות מיוחדת בו הוכיח להם כי בעיר ממוקמות קופות הצדקה במקומות הגורמות סכנה ממשית לתושבי העיר.

"יש קופות צדקה שמסתירות את שדה הראייה של הנהגים", אומר קקון בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "יש קופות צדקה שהנהגים לא רואים את הולכי הרגל או קופות שתלויות על עמודים וכתוצאה מכך אנשים נקרע להם הבגדים כי הם נתקעים בהם.

"אם עשינו שינוי אחד לטובת התושבים אנחנו חייבים ללכת צעד אחד קדימה ולעשות את הצעד הנוסף והכל כך חשוב הזה. זה לא מוסיף כבוד או יופי לעיר. הפתרון יהיה למסד את הקופות בצורה יפה ומכובדת".

קקון מציין לדוגמא את צומת הרחובות איצקוביץ. "המצב שם קטסטרופלי וחייבים לתקן את זה. אני לא נגד קופות הצדקה אני בעדן, אפילו הרבנים שאחראים על אותן קופות נמצאים באותה דעה איתי יחד".

ראש העיר וחברי המועצה האזינו בקשב רב לדבריו של קקון והביעו הסכמה מלאה לתוכנית הצפויה לצאת לדרך.









תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}