כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

מי זייף הזמנה לחתונת בתו של 'אסיר עמנואל'?

ימים ספורים לפני חתונת בתו של ישעיה אייכלר - סמל המאבק ב עמנואל - חמד מאן דהוא לצון ועיצב את ההזמנה מחדש • "אנחנו מנסים להתנתק מאותה תקופה. זה לא אנחנו"

ההזמנה המדוברת. צילום: בחדרי חרדים
ההזמנה המדוברת. צילום: בחדרי חרדים

ימים ספורים לפני חתונת בתו גילה ישעיה אייכלר – מי שתמונתו הפכה לסמל המאבק ב'פרשיית עמנואל' – כי ההזמנות ששלח לחבריו וידידיו עוצבו מחדש ואף זכו לפרסום ברשת.

אייכלר ששלח מאות הזמנות לחתונה, קיבל לפני ימים ספורים מכתב לתיבת הדואר האלקטרוני שלו ובראשה הכותרת הבאה: "אזהרה חמורה: למי שלא היה בעצרת עמנואל שלא יפתח את הקובץ הבא ומי שהיה מוזמן לבוא".

אייכלר פתח את הקובץ וגילה את ההזמנה של החתונה בצורה שונה לגמרי.

ברקע של ההזמנה הופיעה התמונה הידועה בו הוא מורם על הכתפיים לבוש בבגדי חג - תמונה שצולמה ביום כניסתם של הורי עמנואל לכלא - ומסביבו אלפי איש.

על החתום למטה היה רשום: "ישעיה אייכלר- אסיר עמנואל".

"אנחנו מנסים להתנתק כמה שיותר מאותה תקופה של חילוקי הדעות בעמנואל", אומר אייכלר בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "אין ספק שלא היינו עושים הזמנות כאלו".

לדבריו, מדובר בידיד שמתעסק בגרפיקה והחליט לעשות לו מתיחה. "כנראה הוא שלח את זה לעוד מספר אנשים וזה דלף החוצה לרשת", הוא מסביר. "בעבר עשו עליי גם פאזל מעץ גדול, אני לא יכול להגיד לאנשים מה לעשות ומה לא במיוחד שהם עושים מזה כסף".

יצוין, כי בימים אלו אייכלר מונה לסגן ראש המועצה בעמנואל ויתפקד לצדו של ראש המועצה, עזרא גרשי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}