כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הסלמה בדרום • חוסל בכיר הג'יהאד האיסלאמי - הירי התחדש

למרות הדיבורים על הפסקת אש - הרגיעה בדרום עדיין רחוקה • פעיל ארגון הג'יהאד האסלאמי - חוסל ברפיח • היה אחראי על קידום פעילות חבלנית עויינת בסיני • בתגובה התחדשו איומי הירי ונורו פצמרי"ם לנגב המערבי

הרכב לאחר החיסול
הרכב לאחר החיסול

הפלסטינים דיווחו הלילה (ד') כי חיל האוויר תקף כלי רכב שנע ברפיח בדרום רצועת עזה. בתקיפה נהרג לפחות אדם אחד ושניים נפצעו.

אתר האינטרנט של הג'יהאד האיסלאמי דיווח, כי ההרוג הוא איסמעאיל אסמר בכיר בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי ברפיח.

מצה"ל נמסר כי בפעילות משותפת לצה"ל ולשירות הביטחון הכללי תקפו הלילה כלי טיס של חיל-האוויר, את הפעיל איסמעיל זאדי איסמעיל אסמר, בן 34 מהעיר רפיח, שהיה מקושר לארגון הג'יהאד האסלאמי, היה מעורב בהברחות אמל"ח וביקש לקדם פעילות צבאית בסיני. זוהתה פגיעה מדויקת במטרה. כל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם.

עוד נמסר מצה"ל כי לאחרונה נעשים מספר ניסיונות על ידי גורמי הטרור ברצועת עזה להוציא לפועל פיגועים בסיני, בגבול ישראל-מצרים. במסגרת זו פעל פעיל זה.

צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל.

סבב הלחימה האחרון בגבול עזה, שהחל אחרי מתקפת הטרור ליד אילת שגבתה את חייהם של שמונה ישראלים, הסתיים רשמית שלשום כאשר החמאס הודיע רשמית על רגיעה מול ישראל. עם זאת, רקטות אחדות שוגרו לעבר ישראל גם בשעות שאחרי ההודעה, בלי לגרום לנפגעים.

כשעתיים לאחר החיסול הממוקד ברפיח, ירו המחבלים 2 פצצות מרגמה לעבר ישוב במועצה האיזורית אשכול, אחת מהן נפלה בשטח פתוח בתוך הישוב והשניה מחוצה לו, לא היו נפגעים. זאת לאחר כ-30 שעות של שקט.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}