כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

שריפה בבית שמש • 220 משפחות פונו מבתיהם

שריפת ענק שפרצה בשדה קוצים בבית שמש התפשטה לכיוון שכונת מגורים חרדית ו-220 משפחות פונו מבתיהם • "כיבוי האש הגיע רק כעבור 25 דקות. בנס לא היו נפגעים"

שריפת ענק. צילום ארכיון: עזרא לנדא
שריפת ענק. צילום ארכיון: עזרא לנדא

שריפת ענק פרצה בשעות הצהריים בסמוך לקריה החרדית בבית שמש.

במקום פועלים שבעה צוותי כיבוי אש בפיקודו של רשף משנה קובי טובול. השריפה פרצה בסמוך לשדה קוצים ברחוב ריב"ל בבית שמש. השריפה התפשטה ואיימה על מספר בניינים בהם מתגוררות משפחות חרדיות.

מתנדבי ארגון 'עזרת 'חים' החל לפנות תושבים מבתיהם בשל החשש כי האש תפגע בבתי המשפחות.

אברהם קאפ, יו"ר ארגון 'עזרת אחים' בבית שמש, אומר ל'בחדרי חרדים': "הייתי במועדונית לילד המיוחד של 'עזרת אחים' ברחוב ריב"ל 42. לפתע הבחנתי בעשן המיתמר מקצה הרחוב. רצתי החוצה בבהלה ושמתי לב ששריפת ענק מתפתחת בשדה הקוצים. הזעקתי את צוותי הכיבוי ובמקביל התחלתי בפינוי אנשים מבוגרים וילדים מבתיהם.

"כוחות המשטרה שהגיעו במהירות חסמו את הרחוב לתנועה ולהולכי רגל ובסך הכל פונו 220 משפחות בהם ילדים ותינוקות רבים".

"צוותי הכיבוי הגיעו רק לאחר כ-25 דקות לאחר הקריאה" סיפר אחד התושבים שפונה מביתו עם ילדיו "אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היו מתעכבים עוד קצת. לאחר כשעה הצליחו כוחות הכיבוי להשתלט על האש, והשריפה כובתה".

דובר כיבוי האש בית שמש אומר ל'בחדרי חרדים' כי "התקבלה הודעה על שריפת קוצים של חורש טבעי סמוך לרחוב ריב"ל ברמת בית שמש. צוות ראשון הגיע למקום תוך 6 דקות מרגע קבלת הקריאה, והזעיק צוותים נוספים. לאחר כשעה השיגו הכבאים שליטה על האש ואין סכנת התפשטות האש.

תושב המקום סיפר כי ישנו חשד להצתה, מדוברות הכיבוי נמסר כי חוקר דליקות החל בבדיקת העניין.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}