כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

"בבקשה, תתפללו!" • בשבוע הבא: גזר הדין של אסיר יפן

לאחר 3 שנים של מתח, מגיע משפטו של אסיר יפן - יואל גולדשטיין אל הישורת האחרונה • בער"ח אלול יקצוב בית המשפט היפני את עונשו • המשפחה והעסקנים יצאו ליפן

אסירי יפן.
אסירי יפן.



לאחר שלוש שנים של מתח ומאמצים דיפלומטיים ומשפטיים מגיע משפט אסיר יפן - הבחור יואל זאב בן מירל ריזא חוה גודלשטיין אל הישורת האחרונה.

ביום שני הקרוב, ערב ראש חודש אלול, יקצוב בית המשפט היפני את עונשו, ובכך יביא לסיום הסאגה המלווה את היהדות החרדית בארץ ובעולם ומטלטלת את בני המשפחות – אל סיומה.

בשעת בוקר מוקדמת (ב'), יצאו בני משפחת הבחור ליפן, בכדי לעמוד ליד בנם בשעות הקשות של גזר הדין.

בני המשפחה פנו ל'עדה החרדית', על מנת שתוציא 'קול קורא' לציבור המבקש להתפלל למען הבחור הנמק במרתפי הכלא. היום צפוי להתפרסם ה'קול קורא' בו קוראים רבני הבד"ץ לציבור הרחב להתפלל ולתת צדקה עבור הצלחת משפטו של יואל זאב.

במכתב רבני הבד"ץ נכתב כי יש להתפלל גם בעבור הבחור השני – יעקב יוסף בן רייזל גרינוולד העומד לפני סיום משפטו.

הנמק בכלא ביפן למעלה משלש שנים ושלטונות יפן מתעדים לזגור עליו גזר דין במאסר של שנים.

מי שטיפל בפרשייה מתחילתה הוא הדיין הגאון רבי חייים יוסף דב וייס (החיד"ו) - ראב"ד סאטמאר באנטוורפן, שיצא אף הוא בימים הקרובים ליפן בכדי לעמוד מקרוב אחר ההתפתחויות במשפט.

עסקנים המעורים בנושא שוחחו הבוקר עם 'בחדרי חרדים' והביעו חשש מתוצאות המשפט. "השופטים עלולים לגזור על יואל גזר דין חמור. כולם מאד חוששים מהרגע הזה, אנחנו נמצאים במצב שלא נותר לנו אלא להתפלל ולהרבות במעשי חסד לזכותו".

מכתב בד"ץ 'העדה החרדית'



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}