כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

כך הפך ביקור משפחתי בבית חולים לזירת קרבות

משפחה חרדית הגיעה לבקר את בנה המאושפז בבית החולים 'הדסה הר הצופים' - וסירבה להתפנות בתום שעת הביקור • המאבטחים נגררו לעימות, וארבעה מבני המשפחה נעצרו

הדסה הר הצופים. צילום באדיבות ויקפדיה
הדסה הר הצופים. צילום באדיבות ויקפדיה

דרמה בבית החולים 'הר הצופים' בירושלים: שעה קלה לאחר צאת השבת, הגיעה משפחה ברוכת-ילדים, לבקר את בן משפחתם המאושפז במחלקת הילדים בבית החולים.

בשעה 22:30 הסתיימה שעת הביקור, ומאבטחי בית החולים סבבו בין המחלקות בכדי לבקש מהמשפחות לעזוב את המתחם, ולתת לחולים לנוח בשקט.

המשפחה, שהגיעה בהרכב מלא, סירבה להיענות לבקשת המאבטחים, והודיעה כי היא לא מתכוננת לפנות את המחלקה בשעה הקרובה.

המאבטחים - כך על פי עדות ראיה שהגיעה ל'בחדרי חרדים' – החלו בהפעלת אלימות כלפי בני המשפחה, והללו החליטו 'ללחום' את מלחמתם בחזרה. בין אבי המשפחה למאבטחים נוצר עימות פיזי, הפלאפונים של האבא עפו על הרצפה, והילדים המבוהלים התחילו לצרוח בהיסטריה.

המאבטחים שראו כי דרכי הנועם והזרוע אינם מביאים לתוצאה המיוחלת, החליטו להזעיק את משטרת ירושלים בכדי שתפנה את בני המשפחה בדרכים החוקיות העומדות לרשותם.

תוך דקות ספורות, הגיעו מספר שוטרים מלווים בלוחמי מג"ב, ופינו בכח הזרוע את בני המשפחה. אחד מבני המשפחה סירב להתפנות למרות שהשוטרים הפעילו עליו כח פיזי מתון ואף ירק בפרצופו של אחד השוטרים.

הנהלת בית החולים הגישה תלונה כנגד ארבעה מבני המשפחה, והמשטרה עצרה ארבעה מהם לחקירה במשטרת ירושלים.

לטענת הנהלת בית החולים, ארבעה מעובדי בית החולים נזקקו לטיפול רפואי לאחר העימות עם בני המשפחה.

מבית החולים 'הדסה הר הצופים' נמסר בתגובה: "במהלך פינוי שגרתי ממבקרים במחלקת הילדים, ביקשו אנשי הביטחון מספר פעמים ממשפחה גדולה ורועשת לסיים את הביקור במחלקה.

"אב המשפחה החל להתלהם ולצעוק, והמאבטח ניסה להרגיעו ללא הועיל. האירוע התפתח במהרה לאלימות מצד המשפחה, והמאבטח נאלץ לקרוא לעזרה.

"בני המשפחה תקפו את אנשי הביטחון וארבעה מהם נזקקו לטיפול בחדר המיון. נגד המשפחה הוגשה תלונה במשטרה וארבעה מהם נעצרו".

ממשטרת ירושלים טרם נמסרה תגובה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}